دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 54076
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم :

تقاطع غیرهمسطح ولیعصر در مدت 24 ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر به زودی آغاز شده و طبق زمان بندی 24 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسد.
تقاطع غیرهمسطح ولیعصر در مدت 24 ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد
تقاطع غیرهمسطح ولیعصر در مدت 24 ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده یکی از قراردادهای شاخص شهرداری قم در سال جاری با سازمان توسعه و عمران را احداث تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر عنوان کرد و گفت: 43 میلیارد تومان از منابع شهرداری به این پروژه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به جزئیات این پروژه گفت: این تقاطع محور اصلی بلوار کمربندی امام علی (ع) به سمت بلوار شهید کبیری را به صورت روگذر مستقیم متصل کرده و دسترسی کمربندی امام علی به سمت مسجد مقدس جمکران به صورت رمپ جهتی در سطح مثبت دو اجرایی می‌شود.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه محور اصلی پروژه در حال اجرا است افزود: پیمانکار در حال حفاری شمع‌ها و بتن‌ریزی می باشد و برنامه زمانبندی پروژه 24 ماه است.

وی گفت: در تلاش هستیم که به صورت مرحله‌ای پروژه را آماده کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

حلوائی‌زاده اذعان کرد: پروژه نزدیک به یک ماه است که اجرایی شده و معارض نیز دارد که پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته تا مشکلی نباشد.

وی اضافه کرد: پروژه در ارتفاع منهای 20 ایستگاه مترو بوده و در همکف میدان، مثبت یک روگذر امام علی(ع) به سمت شهید کبیری و مثبت دو رمپ جهتی به سمت مسجد مقدس جمکران است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0gbs.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما