دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 54077
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک قم خبر داد:

اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث سالن فرهنگی ورزشی در منطقه یک

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم گفت: احداث سالن فرهنگی ورزشی به مساحت سه هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در خیابان سمیه در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.
اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث سالن فرهنگی ورزشی در منطقه یک
اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث سالن فرهنگی ورزشی در منطقه یک
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به خرید تجهیزات برای بوستان‌های منطقه یک  اظهار کرد: 300 میلیون تومان در سالجاری جهت خرید ست‌های ورزشی، کمپلکس بازی کودکان و کف‌پوش‌ها برای افزایش کیفی بوستان‌ها در این منطقه هزینه صرف شده است تا بتوانیم مکان‌های مناسبی را برای شهروندان و زائرین فراهم کنیم.

وی ادامه داد: احداث سالن فرهنگی ورزشی به مساحت سه هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در خیابان سمیه در دستور کار منطقه قرار گرفته، که مراحل جانمایی، طراحی، انتخاب زمین و تملک آن انجام شده است.
شهردار منطقه یک افزود: احداث سوله بحران به مساحت دو هزار و 800 متر مربع در سطح منطقه پیش بینی شده، بحث تملک زمین، طراحی، جانمایی این سوله انجام شده است و در مرحله تشریفات قانونی برای انعقاد قرارداد هستیم، امیدواریم که سالن فرهنگی ورزشی و سوله بحران تا پایان سال به بهره برداری برسد.

اصفهانیان مقدم با اشاره به کاشت گسترده درخت در منطقه اظهار کرد: کاشت بیش از 10 هزار اصله نهال و 100 هزار اصله گل و گلدان جزو اقداماتی است که در بحث خدمات شهری، محیط زیست و توسعه فضای سبز در منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد: این منطقه اقدامات عمرانی قابل توجهی داشته که از جمله این اقدامات می توان به احداث دو تقاطع غیر همسطح شهدای 15 خرداد و مقداد اشاره کرد که افتتاح این دو پروژه ، نقش زیادی در تسهیل عبور و مرور شهروندان و حل معضل ترافیکی در منطقه داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای احداث تقاطع‌های شهدای 15 خرداد و مقداد ، 130 میلیارد تومان هزینه شده است.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmxqp.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما