دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : 54079
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد :

جابجایی درختان معارض در پروژه تقاطع غیر همسطح ولی عصر(عج)

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از جابجایی حدود 300 درخت معارض پروژه تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) خبر داد.
جابجایی درختان معارض در پروژه تقاطع غیر همسطح ولی عصر(عج)
جابجایی درختان معارض در پروژه تقاطع غیر همسطح ولی عصر(عج)
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر(عج)، اظهار کرد: این پروژه به صورت سه سطحه در ارتفاع منفی 20 ایستگاه مترو، در سطح به صورت میدان و در مثبت یک به صورت پل به سمت بلوار شهید کبیری و در مثبت دو به صورت پل جهتی از کمربندی امام علی(ع) به سمت بلوار خلیج فارس است.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی این پروژه از یک ماه اخیر آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیچیدگی ترافیکی محور و حجم بالای عملیات عمرانی پروژه زمان بندی دو ساله داشته و تلاش داریم به صورت مرحله‌ای بخش‌های مختلف آن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

قاری قرآن به وضعیت درختان قرار گرفته در محور پروژه اشاره کرد و گفت: در كل ٣٠٠ درخت در مسير پروژه وجود دارد که تمام درختان جابجا خواهد شد.

وی اذعان کرد: این درختان توسط کارشناسان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم به روش های روت باکس و ... به مکان دیگر منتقل می شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم بیان کرد: عملیات جابجایی درختان برای آنهایی است که از نظر فنی قابلیت جابجایی دارند و در هر مرحله درختان با توجه به پیشرفت پروژه جابجا می شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceo78n.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما