دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 54084
منبع : خبرگزاری فارس

استراحت يك روزه بازيكنان صبا / استارت دور جديد تمرينات در صباشهر

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم دور جديد تمرينات خود را براي مصاف حساس هفته هفتم رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال ايران از چهارم مهر ماه از سر مي‌گيرد.
استراحت يك روزه بازيكنان صبا / استارت دور جديد تمرينات در صباشهر
استراحت يك روزه بازيكنان صبا / استارت دور جديد تمرينات در صباشهر
به گزارش قم نیوز بعد از پایان دیدارهای هفته ششم لیگ آزادگان که باز هم هفته‌ای بدون پیروزی برای شاگردان هومن افاضلی در تیم صبای قم بود، صبایی‌ها باید در هفته هفتم این مسابقات دیداری فوق‌العاده حساس در میهمانی برق جدید شیراز برگزار کنند.

بازیکنان تیم فوتبال صبای قم که در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بودند، بعد از این مسابقه سخت و حساس خانگی که با تساوی 2 بر 2 و تقسیم امتیازها به پایان رسید، با صلاحدید کادر فنی امروز دوشنبه 3 مهر ماه استراحت می‌کنند.

قرار است دور جدید تمرینات فوتبالیست‌های صبای قم از روز سه‌شنبه چهارم مهر ماه راس ساعت 16 در مجموعه ورزشی صباشهر آغاز شود تا این تیم آمادگی لازم را برای مصاف خارج از خانه هفته هفتم لیگ آزادگان برابر تیم برق جدید شیراز به دست بیاورد.

برنامه‌های آماده‌سازی صبای قم تا روز سه‌شنبه یازدهم مهر ماه که این تیم باید از طریق هوایی راهی شیراز شود به همین منوال هر روز عصر ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه مصدومانی همچون کیوان وحدانی، آرش  عبدلی و علی احمدی به مسابقه آتی با برق جدید شیراز می‌رسند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه صبای قم با برق جدید شیراز در چارچوب دیداری از هفته هفتم نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت 15 روز چهارشنبه دوازدهم مهر ماه در شهیر شیراز برگزار می‌شود.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب چهار تساوی و دو باخت در رتبه شانزدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول جام آزادگان ایستاده است، در شرایطی که نماینده فوتبال قم هنوز در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول ایران طعم پیروزی را نچشیده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaywnm.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما