دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 54085
منبع : خبرگزاری مهر
با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

رئیس جدید هیئت شنای استان قم مشخص می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جدید هیئت شنای استان قم پنج‌شنبه هفته جاری با برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص می‌شود.
رئیس جدید هیئت شنای استان قم مشخص می‌شود
رئیس جدید هیئت شنای استان قم مشخص می‌شود
به گزارش قم نیوز با پایان دوره ریاست محمد حسین جمال و سپس دوره سرپرستی چند ماهه در هیئت شنای استان قم، رئیس جدید این هیئت ورزشی برای دوره ۴ ساله در مجمع انتخابات این رشته ورزشی مشخص می‌شود.

مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی استان قم روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و ۴ نامزد ریاست این هیئت ورزشی برای سکانداری امور رشته شنا در قم در حالی تلاش خواهند کرد که قرار است محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در این مجمع حضور یابد.

شهرام دارابیان، حسین حاجی اسماعیلی و کاظم عزیزخانی به همراه معصومه خاتم گویا ۴ نامزدی هستند که با ارائه برنامه خود به اداره کل ورزش و جوانان استان قم و تأیید این مرجع، برای ریاست هیئت شنای استان قم رقابت می‌کنند.

در مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی، نمایندگان جامعه آن رشته ورزشی اعم از ورزشکاران مرد و زن، داوران مرد و زن، مربیان مرد و زن، باشگاه‌ها، نمایندگان بخش‌های تابعه و شهرستان‌ها، نماینده اداره کل آموزش و پرورش و مسئولان اداره ورزش و جوانان و فدراسیون آن رشته ورزشی حق رأی دارند.

ریاست هیئت شنای استان قم طی مدتی طولانی بر عهده مسعود حسین جمال از پیشکسوتان و فعالان این رشته ورزشی بود اما نکته جالب این است که دوره ریاست مسعود حسین جمال دی ماه سال گذشته به پایان رسید و اداره ورزش و جوانان قم برای ثبت نام از نامزدها اقدام به فراخوان کرد.

فدراسیون شنا ۱۶ اسفند سال گذشته از طریق خروجی رسمی خود اعلام کرد حسین حاجی اسماعیلی به عنوان سرپرست هیئت شنای استان قم منصوب شده است و از آن زمان تاکنون هیئت شنای استان قم بدون رئیس و با سرپرستی اداره می‌شده است.

رشته شنا در استان قم اغلب فعالیت‌های خود را در بخش همگانی و نیز توسعه پایه در دستور کار قرار داده و شناگران قمی در بخش قهرمانی در سطح کشور رتبه قابل توجهی کسب نکرده‌اند ضمن این که رشته شیرجه به عنوان زیر مجموعه هیئت شنا در قم عملاً فعالیتی ندارد و در مورد واترپولو نیز، فعالیت‌هایی به صورت محدود انجام شده است.
انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcbsgbs.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما