دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 54093
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سوادآموزي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

رقابت 300 نفر در آزمون آموزش مجازي آموزش‌دهندگان سوادآموزي استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون سوادآموزي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم از رقابت 300 نفر در آزمون آموزش مجازي آموزش‌دهندگان سوادآموزي استان قم خبر داد.
رقابت 300 نفر در آزمون آموزش مجازي آموزش‌دهندگان سوادآموزي استان قم
رقابت 300 نفر در آزمون آموزش مجازي آموزش‌دهندگان سوادآموزي استان قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدرضا قاسمی‌نیا امروز با اشاره به اهداف آزمون آموزش مجازی آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان قم اظهار کرد: این آزمون در راستای ارتقای دانش و مهارت آموزش‌دهندگان سوادآموزی و افزایش کیفیت آموزشی و جذب سوادآموزان در کلاس‌های سوادآموزی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی مجازی 126 ساعته با مشارکت جهاد دانشگاهی استان و معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شده است.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه آموزش دهندگان طی دو ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جهاد دانشگاهی آموزش‌های مجازی را گذرانده‌اند گفت: این افراد از محتوا و مواد آموزشی تخصصی و عمومی و فیلم‌های آموزشی تخصصی در زمینه روش تدریس سوادآموزی استفاده کردند.

وی عنوان کرد: این دوره به عنوان تقویت مهارت آموزش در سوادآموزی در زمینه کیفیت فعالیت‌ها و جذب سوادآموزان در دستور کار قرار گرفته تا آموزش‌دهندگان نسبت به سال‌های گذشته موفق‌تر عمل کنند.

قاسمی‌نیا از رقابت 300 نفر در آزمون آموزش مجازی آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان قم خبر داد و افزود: آزمون طی پنج مرحله در روزهای 26، 27 و 28 شهریور و دوم و سوم مهر ماه امسال در محل جهاد دانشگاهی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaewnm.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما