سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 54119
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی اعلام کرد:

تقاطع حضرت خدیجه و پیامبر اعظم تا پایان سال تکمیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: تقاطع حضرت خدیجه و پیامبر اعظم (ص) تا پایان سال تکمیل می‌شود.
تقاطع حضرت خدیجه و پیامبر اعظم تا پایان سال تکمیل می‌شود
تقاطع حضرت خدیجه و پیامبر اعظم تا پایان سال تکمیل می‌شود
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده با اشاره به وضعیت تکمیل تقاطع بلوار حضرت خدیجه و پیامبر اعظم گفت: این پروژه در بخش زیرگذر شب نیمه شعبان برای رفاه حال شهروندان و زائرین به بهره‌برداری رسید.

حلوائی‌زاده با اشاره به وضعیت تکمیل رمپ‌های این پروژه افزود: بلافاصله اجرای رمپ‌ها در دستور کار سازمان توسعه و عمران قرار گرفت و تاکنون بخش عظیمی از آن تکمیل شده است که جهت اجرای این پروژه 20 میلیارد تومان اعتبار ، پیش بینی و در نظر گرفته است.

وی اذعان کرد: با توجه به اولویت ترافیکی و واریانت‌هایی که در این مسیر وجود دارد رمپ‌های از جمکران به سمت بلوار شهید کبیری و بلوار حضرت خدیجه به سمت جمکران در دستور کار اول قرار گرفت و شمع‌ها و آرماتوربندی و بتن ریزی عرشه به اتمام رسیده و پیمانکار در حال خاکبرداری و اجرای دیواره‌ها است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه در ادامه رمپ‌های سه و چهار پروژه دسترسی از بلوار شهید کبیری به حرم مطهر و از حرم مطهر به سمت بلوار حضرت خدیجه در اولویت بعدی است افزود: این پروژه به طور کامل تا پایان سال در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ تراز خط عبور عابر پیاده در این محور هر چهار رمپ به صورت غیرهمسطح اجرایی می‌شود افزود: عبور خودروها در این پروژه از زیر مسیر عابر پیاده صورت گرفته و به کندرو منتقل می‌شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhvei.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما