پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 5420
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم عنوان کرد:

حضور پرشور مردم در جشن نیکوکاری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم از استقبال گسترده مردم قم برای شرکت در جشن نیکوکاری و کمک رسانی به نیازمندان خبر داد.
حضور پرشور مردم در جشن نیکوکاری
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری در قم اظهار داشت: مردم قم به خوبی در حال تقدیم کمک‌های خود به پایگاه‌های برقرار شده در سطح شهر قم هستند و استقبال مردم از جشن نیکوکاری بی‌سابقه بوده است.

وی همچنین با اشاره به مشارکت مدیران دستگاه‌ها در جشن نیکوکاری تاکید کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز صبح امروز با حضور در پایگاه جشن نیکوکاری استانداری قم نسبت به اهدای کمک‌های خود اقدام کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به اینکه حضور مردم در پایگاه‌های جشن نیکوکاری چشمگیر است، گفت: این حضور و مشارکت اثر بخشی بسیاری دارد و امیدواریم که بتوانیم دریایی از کمک‌های مردم را به برکت تفکرات خیرخواهانه آنان در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

وی با اشاره به تشکیل پایگاه‌های جمع‌آوری هدایای مردمی تصریح کرد: در ۵۰ نقطه از شهر و استان قم پایگاه‌های جشن نیکوکاری مستقر شده‌اند.

جلالی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر از افراد نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴ درصد جمعیت قم زیر پوشش کمیته امداد هستند و این در حالی است که این رقم در سال گذشته بیش از ۵ درصد بود.

وی با اشاره به اینکه ۶ هزار دانش‌‌آموز زیر پوشش کمیته امداد هستند، اظهار داشت: در سال جاری به دانش آموزان نیازمند ۵۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.iqpa2bq0xla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما