جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 54212
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
همزمان با ماه محرم و هفته دفاع مقدس صورت گرفت

اجرای 5 هزار مترمربع نقاشی دیواری در سطح شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت : همزمان با فرارسیدن ماه محرم ، 5 هزار مترمربع نقاشی دیواری در سطح شهر تا 15 مهر اجرا خواهد شد.
اجرای 5 هزار مترمربع نقاشی دیواری در سطح شهر قم
اجرای 5 هزار مترمربع نقاشی دیواری در سطح شهر قم
به گزارش قم نیوز وحید وزیری‌راد در جلسه هماهنگی خدمات‌رسانی تاسوعا و عاشورا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تبلیغات و زیباسازی شهری همزمان با محرم اظهار کرد: تاسوعا و عاشورا الگوی تربیتی بسیار بزرگی است که دشمنان به دنبال این هستند که ارزش‌های ما را به صورت ضد ارزش جلوه دهند.

وی با تاکید بر اینکه تاسوعا و عاشورا ارزش های اسلامی را به نمایش عموم گذاشت خاطرنشان کرد: سعی شده فضاسازی شهری نیز در همین راستا صورت گیرد و ما بیشتر ارزش‌های عاشورا را به مردم معرفی کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: تعدادی سازه در اختیار اداره کل روابط عمومی شهرداری قم قرار داده شد تا تبلیغات شهری به صورت تخصصی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه کارهای فاخری امسال در زمینه تبلیغات شهری عاشورا صورت گرفت افزود: المان سقا و نخل امسال در میدان آستانه قرار گرفته و منظر خوبی را برای ایام برای حضور عموم مردم فراهم نمودیم.

وزیری با بیان اینکه طرح‌های ماه مهر نیز با محوریت عاشورا و دفاع مقدس در شهر نصب شد اذعان کرد: تا 15 مهر حدود 5 هزار مترمربع نقاشی دیواری در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به قرارگیری المان زنجیر در شهر بیان کرد: با وجود برخی محدودیتها و منابعی که وجود دارد توانستیم اقدامات خوبی را ساماندهی و اجرایی کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxx0k.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما