دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 54324
منبع : خبرگزاری فارس
با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت

قدردانی ستاد اقامه نماز استان قم از عزاداران حسینی

قم نيوز : قم نیوز: ستاد اقامه نماز استان قم از عزاداران حسینی، روحانیون معظم، مديران دستگاه‌هاي اجرايي و ياوران نماز كه در روزهاي تاسوعا و عاشورا در برگزاري نماز جماعت تلاش كردند، قدرداني كرد.
قدردانی ستاد اقامه نماز استان قم از عزاداران حسینی
قدردانی ستاد اقامه نماز استان قم از عزاداران حسینی
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه صادر شده از سوی ستاد اقامه نماز قم ضمن قدردانی از همه عزاداران حسینی، ائمه جماعات روحانیان، مداحان، ذاکرین که در ایا تاسوعا و عاشورا اقدام به برگزاری نماز جماعت کردند، آمده است: بی‌شک برگزاری این فریضه الهی و برپایی نماز مورد رضایت حضرت حق‌تعالی، وجود نازنین امام عصر (عج) و سیدالشهدا بوده است.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: ستاد اقامه نماز قم بر حسب وظیفه و از باب این جمله «من لم یشکر المخلوق لم یخلق الخالق»، برخود فرض می‌داند از تمام دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری، استانداری، فرمانداری، آستان قدس حضرت معصومه(س)، سازمان انتقال خون، اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، شورای تامین، نیروی انتضامی و سایر دستگاه‌ها که سعی وافی در این زمینه داشته‌اند، تشکر و قدردانی کند.
در این اطلاعیه همچنین از مسؤولان هیئات مذهبی، ذاکران و مداحان که در هنگام ظهر این ایام برنامه‌های عزاداری خود را با برگزاری نماز جماعت ادامه دادند قدردانی به عمل آمده است.
نماز ظهر عاشورا امسال در قم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برپا شد و در جای جای این شهر عزاداران به برپایی نماز جماعت اقدام کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkxnm.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما