سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 54357
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

سهم دستگاه‌های مختلف درحوزه ایمنی مشخص شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سهم دستگاه‌های مختلف در حوزه ایمنی باید مشخص و عملیاتی کردن آنها دنبال شود اینکه در هر اتفاقی نگاه‌ها به شهرداری و مدیریت شهری بر می‌گردد، اشتباه است.
سهم دستگاه‌های مختلف درحوزه ایمنی مشخص شود
سهم دستگاه‌های مختلف درحوزه ایمنی مشخص شود
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در عرصه‌های مختلف نباید همه کارها را از شهرداری درخواست کنیم، اظهار کرد: سهم دستگاه‌های دیگر نیز باید در حوزه ایمنی مشخص و عملیاتی کردن آنها دنبال شود اینکه در هر اتفاقی نگاه‌ها به شهرداری و مدیریت شهری برمی‌گردد، اشتباه است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه انجام رسالت‌های شهرداری در حوزه ایمنی باید با محوریت آموزش فرهنگ‌سازی دنبال شود، اضافه کرد: در شورای اسلامی شهر قم انتظاری خارج از تکلیف شهرداری نداریم هر چند اکنون مدیریت شهری فراتر از وظایف خود در حال تلاش است و این موضوع نیز در بخش‌های مختلف مشاهده می‌شود.
جلالی با بیان اینکه موضوع ساختمان‌های ناایمن از جمله اماکن تاریخی و پاساژها در سطح استان مطرح است، تصریح کرد: شهرداری باید به صورت ویژه در حوزه ایمنی ورود کند.
وی از دستاوردهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم حمایت‌های لازم را از آتش‌نشان داشته باشیم و تجهیزات مورد نیاز را نیز برای آنها تامین کنیم تا این افراد نیز در حوزه خود علاوه بر فعالیت‌های پیشگیرانه، عملیات‌های مختلف در راستای کاهش خسارت‌های حوادث را به شیوه مطلوب دنبال کنند.
انتهای پیام / 137

 
https://qomnews.ir/vdcd5s0k.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما