سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 54374
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم كاراته باشگاه شهيد زين‌الدين قم خبر داد

رقابت ملي‌پوش باشگاه زين‌الدين قم براي آقايي كاتاي ايران

قم نيوز : قم نيوز: مربي تيم كاراته باشگاه شهيد زين‌الدين استان قم از رقابت كاتاروي ملي‌پوش اين باشگاه براي كسب عنوان آقاي كاتاي ايران خبر داد.
رقابت ملي‌پوش باشگاه زين‌الدين قم براي آقايي كاتاي ايران
رقابت ملي‌پوش باشگاه زين‌الدين قم براي آقايي كاتاي ايران
به گزارش قم نيوز علی سلطانی امروز اظهار کرد: فدراسیون کاراته به منظور تقویت رشته کاتا و آماده‌سازی کاتاروها رده سنی امید و بزرگسالان کشورمان برای برگزاری مسابقات لیگ اختصاصی کاتا در دهه سوم مهر ماه برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: این لیگ که بیشتر شکل و شمایل مسابقات لیگ جهانی کاراته وان را دارد و با توجه به تصمیم فدراسیون کاراته به تعداد 6 بار در طول سال برگزار می‌شود، ضمن اینکه امتیازات هر مرحله تعیین کننده رنکینگ کاتاروهای شرکت کننده خواهد بود.

مربی تیم کاراته باشگاه شهید زین‌الدین استان قم با بیان اینکه در پایان این رقابت‌ها نفر برتر لیگ به عنوان آقای کاتای ایران معرفی خواهند شد، اضافه کرد: علیرضا خدری به عنوان سرشناس‌ترین کاتاروی قم که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارد در این پیکارها حضور می‌یابد.

وی ابراز کرد: در نخستین مرحله مسابقات لیگ اختصاصی کاتای ایران، از سوی فدراسیون کاراته تعداد 18 نفر با تایید سرمربی تیم‌های ملی کاتا دعوت شده‌اند، نفراتی که در دو سال گذشته در رقابت‌های مختلف کشوری، بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی به مدال و عنوان دست یافته‌اند.

سلطانی با بیان اینکه کاتاروها در هر دوره این مسابقات باید پنج کاتا از هفت کاتا را در مراحل رفت و برگشت اجرا کنند، افزود: قضاوت مسابقات به صورت پرچمی خواهد بود و برای هر پیروزی با چهار و پنج پرچم، سه امتیاز و هر برد با سه پرچم دو امتیاز به برنده و یک امتیاز به بازنده تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های هفته نخست لیگ کاتا در روز جمعه 21 مهر ماه، عنوان کرد: کاتاروها به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به میدان می‌روند، ضمن اینکه در پایان این 6 مرحله به نفرات اول تا سوم حکم، مدال و جوایز نقدی اهدا می‌شود و علاوه بر آن به یکی از رقابت‌های برون مرزی اعزام خواهند شد.

مربی تیم کاراته باشگاه شهید زین‌الدین استان قم به رقبای علیرضا خدری کاتاروی مطرح قم اشاره کرد و افزود: مهران قربان‌علی‌پور، سیروس خالقی، امیربهادر تدّین، جاوید بهمن‌جاه، فرید حقیقی، علیرضا ابوالحسنی، حمیدرضا پوراعماء، داود شاه‌چراغی، امیرحسین آرامیده، عباس حیاتی‌فر، سهند اسلامی، علی زند، جواد سیف‌الله‌نژاد، ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون، سهیل ساجدی‌فر و امیریزدان تدین رقبای نماینده شایسته کاتای قم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc01qp.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما