کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام والمسلمین محققی:

باشگاه یادداشت نویسان طلبه راه اندازی می شود

خبرگزاری حوزه نیوز , 12 مهر 1396 ساعت 22:30

قم نيوز: مدیرعامل مؤسسه رسا از راه اندازی باشگاه یادداشت نویسان طلبه در این مؤسسه خبر داد.


به گزارش قم نيوز حجت الاسلام محققی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان «خبرگزاری حوزه» و «خبرگزاری رسا» که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: مؤسسه رسا در موضوعات گوناگون در حال فعالیت می باشد که یکی از آنها خبرگزاری رسا  است.

وی ابراز داشت: تا چند سال آینده خبرگزاری ها برد آنچنانی نداشته و احتیاج به مراکزی داریم که مسئله محور باشند؛ مباحث حوزوی را گردآوری کرده و به مخاطبان عرضه نمایند؛ به همین دلیل پایگاه تخصصی فقه حکومتی را نیز به عنوان پایلوت تعریف کرده ایم تا  در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مدیرعامل مؤسسه رسا خاطرنشان ساخت: آنچه  در پایگاه تخصصی فقه حکومتی در حال انجام است، پژوهشی برای رسانه است و فعالیت ما با پژوهشگاه های دیگر متفاوت است.

حجت الاسلام محققی تصریح کرد: نشریه وسائل از دیگر زیرمجموعه های مؤسسه رساست که تیم مناسبی در این نشریه وجود داشته و در حال انجام فعالیت های مناسبی است که در حال تقویت بوده و ان شاءالله آینده مناسبی دارد .

وی یادآور شد: تقویت قلم طلاب از جمله اهداف ما در این نشریه است که بر این اساس، مقرر شده، باشگاه یادداشت نویسان طلبه را نیز راه اندازی نماییم.

گفتنی است: در این نشست، معاونین و مسئولان بخش های گوناگون مؤسسه رسا گزارشی از فعالیت های خود  ارائه کردند.
انتهاي پيام / 137


کد مطلب: 54418

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54418/باشگاه-یادداشت-نویسان-طلبه-راه-اندازی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir