پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 54454
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آسیا و اقیانوسیه وزير امور خارجه:

تکفیری‌ها از پشت به اسلام خنجر می‌زنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون آسیا و اقیانوسیه وزير امور خارجه با بیان اینکه داعش و تکفیری‌ها می‌خواهند چهره اسلام را بد جلوه دهند گفت: در حال ضربه و خنجر از پشت به اسلام هستند كه اين امر كار را مشكل كرده است.
تکفیری‌ها از پشت به اسلام خنجر می‌زنند
تکفیری‌ها از پشت به اسلام خنجر می‌زنند
به گزارش قم نیوز ابراهیم رحیم‌پور ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به موضع‌گیری‌ها در مورد مسائل جهان اسلام اظهار کرد: شما در قم کمک وزیر امور خارجه هستید و بیشترین موضع‌گیری‌ها در زمینه مسائل جهان اسلام را دارید.

وی خاطرنشان کرد: مسئله سعودی‌ها شکاف را در جهان اسلام عمیق‌تر کرد این امر سبب سوء استفاده کفار و غیرمسلمانان شده است و در مسائلی که در سوریه و عراق می‌گذرد و فجایعی که داعش و تکفیری‌ها انجام می‌دهند مشاهده می‌شود.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه با بیان اینکه داعش و تکفیری‌ها می‌خواهند چهره اسلام را بد جلوه دهند گفت: آنها در حال ضربه و خنجر از پشت به اسلام هستند که این امر کار را مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه اگر دنیا کربلا را تجزیه و تحلیل کند اوج تروریست در کربلا نمایش داده شده است گفت: از ابتدا ما معتقد به کلام، مشورت، مذاکره و دیالوگ بودیم ولی طرف مقابل بیان می‌کرد یا باید تسلیم شوید یا کشته می‌شوید. اسلامی که شما تبلیغ می‌کنید اسلام صلح و گفت‌وگو است.

رحیم‌پور خاطرنشان کرد: دولت گوش به فرمان فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده و به این فرمایشات عمل می‌کند.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه با بیان اینکه دولت با مشکلات زیاد مالی دست به گریبان است یادآور شد: پیام امام خمینی(ره) و انقلاب این است که با وحدت جلو برویم باید در نظر داشت میانمار جزئی از مشکلات جهان اسلام است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcbaabs.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما