جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 54467
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

امنیت جامعه دستاورد انقلاب اسلامی است

قم نيوز : قم نيوز: سردار مجتبایی گفت: امنیت از دستاورد های نظام است و همه باید به صورت عینی و ذهنی تلاش کنند که این امنیت بیشتر شود.
امنیت جامعه دستاورد انقلاب اسلامی است
امنیت جامعه دستاورد انقلاب اسلامی است
به گزارش  قم نيوز سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از 14 تا 20 مهرماه شعار "امنیت برای همه و پلیس برای امنیت" به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای سامان بخشیدن به انضباط نیازمند یاری مردم هستیم، افزود: مردم باید باور داشته باشند که پلیس برای امنیت به حمایت و همراهی مردم نیازمند است.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه امنیت فراگیر باید در ظاهر و باطن جامعه وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: امنیت ظاهری با آمارها معنا پیدا می کند اما امنیت ذهنی و روانی مردم با احساس و درک حاصل می شود.
وی امنیت را یکی از دست آوردهای انقلاب دانست و ابراز کرد: امنیت یکی از دستاورد های نظام است و همه باید به صورت عینی و ذهنی تلاش کنند که این امنیت بیشتر شود.  
سردار مجتبایی تصریح کرد: اگر چه در امنیت با شاخصی که اسلام به آن قائل است فاصله داریم اما تمام تلاش بر این است تا این شاخص به بیشترین سطح ارتقاء پیدا کند.
انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcfejdt.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما