شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : 54522
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم خبر داد

برگزاری نخستین رقابت بزرگ کونگ‌فو مردان و بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از برگزاری همزمان نخستین رقابت بزرگ کونگ‌فو مردان و بانوان در قم خبر داد.
برگزاری نخستین رقابت بزرگ کونگ‌فو مردان و بانوان در قم
برگزاری نخستین رقابت بزرگ کونگ‌فو مردان و بانوان در قم
به گزارش قم نیوز حسن عباسی اظهار کرد: مسابقات کونگ‌فو قهرمانی استان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان برای نخستین‌بار به شکل همزمان و در دو سالن ورزشی مجزا با حضور چهره‌های مستعد رده‌های پایه و نفرات مطرح رده بزرگسالان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: پسران و آقایان شرکت کننده در رقابت‌های بزرگ کونگ‌فو قهرمانی قم برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو روش آزاد و نیمه آزاد به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های بخش مردان به میزبانی خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه به انجام می‌رسد، ابراز کرد: بانوان شرکت کننده در این دوره از پیکارها نیز در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به روش نیمه آزاد پیکار می‌کنند.

عباسی با اشاره به برگزاری رقابت بانوان کونگ‌فوکار استان قم در سالن ووشو مجموعه ورزشی جواد الائمه نیروگاه قم، اضافه کرد: برای این منظور از تمامی مربیان عزیز و زحمت‌کش کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم خواسته شده تا کونگ‌فوکاران خود را برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات از هم اکنون آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های همزمان کونگ‌فو مردان و بانوان قم در روز جمعه 28 مهر ماه به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش به انجام می‌رسد و با حضور مسوولان ورزش قم از برترین‌ها تجلیل خواهد شد.

رئیس هیأت‌‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با بیان اینکه حضور در این دوره از رقابت‌ها برای تمامی سبک‌های زیر رزمی و زیر مجموعه این هیأت‌‌ مطابق با قوانین کونگ‌فو بلامانع است، اظهار کرد: این پیکارها فرصت بسیار خوبی برای مربیان توانمند قم به منظور شناسایی برترین‌ها کونگ‌فو قم برای تشکیل اردوهای آتی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchimnm.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما