شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 5457
در جشن نیکوکاری انجام شد:

کمک ۴میلیارد و پانصد میلیونی مردم قم به محرومین

قم نيوز : قم نیوز:‌ مدیرکل کمیته امداد استان قم از کمک بیش از ۴میلیارد و پانصد میلیارد ریالی مردم قم به نیازمندان و مستمندان در جشن نیکوکاری امسال خبرداد.
کمک ۴میلیارد و پانصد میلیونی مردم قم به محرومین
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی ضمن تشکر از مردم قم، خیّرین و نیکوکاران جهت مشارکت در این حرکت انسانی و خداپسندانه اظهار داشت: مردم قم پس ازحضور پرشکوه در ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی این بار با شرکت در جشن نیکوکاری برگ زرّین دیگری را به نام خود ثبت کردند تا گرمابخش قلوب فقرا و نیازمندان باشند.

وی افزود: طبق شمارش اولیه تا این لحظه کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی به جشن نیکوکاری رقمی بیش از چهارمیلیارد و پانصد میلیون ریال را نشان میدهد که نشانگر عمق همدلی و ایثار مردم استان نسبت به همنوعان خود می باشد.

جلالی تصریح کرد: البته مبلغ قطعی کمک های مردمی انشالله و پس از ارزیابی های دقیق و تایید مسوولین ظرف یک هفته آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیر کل کمیته امداد استان قم همچنین از کمک های دفاترمراجع عظام، آیات و شخصیت های سیاسی و ورزشی استان خبر داد و گفت: طبق روال گذشته شخصیت های مذهبی، ورزشی و سیاسی استان و در راس همه آنها مراجع بزرگوار از ارائه کمک های خود به جشن نیکوکاری دریغ نکردند که جا دارد از همین جا از آن ها سپاس و تشکر ویژه داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: دفاتر حضرات آیات فاضل لنکرانی و سیستانی هریک مبلغ ۴۰ میلیون ریال، شهرداری و شورای شهر قم ۷۰ میلیون ریال، باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم ۳۰ میلیون ریال، مدیر عامل سرپرستی بانک ملت در استان قم ۲۵میلیون ریال، تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه ۲۰ میلیون ریال، منطقه ویژه سلفچگان و شرکت شهرک های صنعتی هرکدام ۱۵ میلیون ریال، شرکت تعاونی فرهنگیان ۱۰میلیون ریال، آقای امیرآبادی منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی ۵ میلیون ریال، حجت الاسلام  آشتیانی نماینده و منتخب مردم قم در مجلس ۱ میلیون ریال به جشن نیکوکاری امسال کمک کردند ضمن اینکه موسسه خیریه میرزای قمی نیز متقبّل شد ۱۰ تن از مددجویان تحت پوشش را به سفرکربلا و ۴۰ نفر دیگر را به سفرمشهد اعزام نماید

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.pqpa2bq0mla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما