دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 54624
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم:

رويکرد نیروی انتظامی فرهنگي و اجتماعي است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: نیروی انتظامی سال‌هاست با رويکرد فرهنگي و اجتماعي گام بر مي‌دارد و اين انتخاب موجب کسب اعتماد عمومی به پلیس شده است.
رويکرد نیروی انتظامی فرهنگي و اجتماعي است
رويکرد نیروی انتظامی فرهنگي و اجتماعي است
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در چهارمین روز از هفته ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی سال‌هاست با رویکرد فرهنگی و اجتماعی گام بر می‌دارد و این انتخاب موجب کسب اعتماد عمومی به پلیس شده است، اظهارداشت: مردم پلیس را زمانی در مقابل خود می دیدند اما امروز در کنار خود احساس کرده که این مثاثر از عقاید دینی و انقلابی پلیس است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه مردم ولی نعمت و ما خدمتگزار آن‌ها هستیم، به اهمیت رابطه امنیت و فرهنگ در جامعه اشاره کرد و گفت: هر چه تعامل پلیس قم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قوی‌تر باشد دستاوردهای مطلوبی در پی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: نگاه فرهنگی فرمانده انتظامی استان قم به مجموعه تحت امر خود به خوبی سرایت کرده است.

سیدموسی حسینی کاشانی ضمن تاکید بر ارتقاء تعاملات فی مابین، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با مجموعه فرماندهی انتظامی استان بسیار احساس همدلی و همراهی می‌کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تاکید کرد: پلیس جزء مجموعه‌هایی است که پشتوانه خوبی برای مدیران و مجموعه‌های فرهنگی استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcayinm.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما