سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 54683
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

عوامیه؛ شهری که از توحش آل سعود و دروغ غربی‌ها پرده برداشت

قم نيوز : قم نیوز: می توان گفت منطقه عوامیه فقط توحش آل سعود را برملا نکرد، بلکه تمام مدعیان دموکراسی و دفاع از حقوق بشر در جهان را نیز رسوا کرد و نشان داد چگونه این مدعیان، تمام ارزش های انسانی را در مسلخِ منافع خود، قربانی می کنند.
عوامیه؛ شهری که از توحش آل سعود و دروغ غربی‌ها پرده برداشت
عوامیه؛ شهری که از توحش آل سعود و دروغ غربی‌ها پرده برداشت
عوامیه؛ شهری که از توحش آل سعود و دروغ غربی‌ها پرده برداشت
حوزه/ می توان گفت منطقه عوامیه فقط توحش آل سعود را برملا نکرد، بلکه تمام مدعیان دموکراسی و دفاع از حقوق بشر در جهان را نیز رسوا کرد و نشان داد چگونه این مدعیان، تمام ارزش های انسانی را در مسلخِ منافع خود، قربانی می کنند.

به گزارش قم نیوز منطقه عوامیه در شرق عربستان قرار دارد و اکنون بر اثر بمباران توپخانه سعودی ها به یک خرابه تبدیل شده و اهالی آن نیز آواره شده اند و خانه های آنها نیز با خاک یکسان شده و خون جوانان زیادی از این منطقه نیز به خاطر انتقام جویی سعودی ها به ناحق بر زمین ریخته شد و با این حال این شهر هنوز معنای تسلیم در برابر آل سعود را نمی داند؛ چراکه انسان های مقاوم و سربلند هیچ گاه در برابر طاغوت ها تعظیم نمی کنند.

از همین شهر بود که چند سال پیش صدای آزادی خواهی شیخ نمر به گوش رسید و جبروت پوشالی آل سعود طاغوت را به چالش کشید و در این زمینه به مرگ نیز اعتنا نکرد و آیا کسی مانند شیخ نمر می توانست راضی شود در بستر بمیرد اما سلاطین ظالم سرزمین حرمین شریفین را با قدم های خود آلوده سازند؟!

شیخ نمر رفت، اما به زیر هر سنگی در عوامیه و روی هر دیواری در این شهر، خاطره ای از خود بر جای گذاشته که هرگز از یاد مردم این منطقه پاک نمی‌شود.

از این رو عجیب نبود که آل سعود کینه نفرت خود را بر سر مردم این منطقه خالی کنند، زیرا اینجا شهر مقاومت و ایستادگی و بیان سخن حق در برابر سلطان ظالم است، اما آنچه که دل را به درد می آورد این است که کشورهایی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند در این جنایت ها با آل سعود همدست شدند و به آل سعود سلاح و تجهیرات نظامی دادند تا به مردم خود حمله کند.

پس از رسوایی زره پوش های نظامی ساخت کانادا که آل سعود در حمله به عوامیه از آن استفاده کرد اکنون نوبت به آلمان رسیده و معلوم شده که شرکت مرسدس خودروهای نظامی به آل سعود فروخته تا برای سرکوب این منطقه از آن استفاده کند.

بدین ترتیب می توان گفت منطقه عوامیه فقط توحش آل سعود را برملا نکرد بلکه تمام مدعیان دموکراسی و دفاع از حقوق بشر در جهان را نیز رسوا کرد و نشان داد چگونه این مدعیان، تمام ارزش های انسانی را در مسلخ فروش سلاح قربانی می کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmvdt.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما