چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 54711
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان قم معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قم ظهر امروز در تالار امین سازمان تامین اجتماعی استان قم برگزار شد.

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قم ظهر امروز در تالار امین سازمان تامین اجتماعی استان قم برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قم ظهر امروز در تالار امین سازمان تامین اجتماعی استان قم برگزار شد.

به گزارش قم نیوز مراسم تودیع سید مجتبی موسوی مدیرکل سابق سازمان تامین اجتماعی استان قم و معارفه علی اصغر دادخواه مدیرکل جدید این سازمان ظهر امروز در تالار امین سازمان تامین اجتماعی استان قم برگزار شد.
داوود علی محمدی مدیر درمان استان قم در این مراسم با بیان اینکه در نظر داریم سال آینده رتبه عالی کشوری را کسب کنیم، تصریح کرد: امروز بیش از 125  پزشک متخصص در بیمارستان‌های استان قم فعالیت می‌کنند و در سال گذشته بیش از 9 هزار جراحی و 12 هزار نفر بستری داشته‌ایم و ارتقا بخشی رتبه یک استان قم را نیز در کارنامه خود مشاهده می‌کنیم.
سید مجتبی موسوی مدیرکل سابق سازمان تامین اجتماعی استان قم نیز با بیان اینکه در استان قم در بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت‌های بسیار مطلوبی انجام شده است، عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های بسیار خوبی که در سازمان تامین اجتماعی استان قم انجام شد مجهز شدن این سازمان به سیستم آی تی است که موجب شده است امروز بخش عمده‌ای از خدمت رسانی به مردم به صورت الکترونیک انجام شده و بیش از دو میلیون نفر از حجم مراجعه کنندگان به شعبه‌های تامین اجتماعی کاسته شده است.
همچنین اکبر شوکت عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به بی‌توجهی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی می‌شود، مطرح کرد: خوشبختانه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی حمایت‌های لازم را از سازمان تامین اجتماعی انجام داده است و تا کنون توانسته است بسیاری از مطالبات تامین اجتماعی را برگرداند و این حمایت به دلیل عملکرد مطلوب مدیران تامین اجتماعی استان قم بوده است.
عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی استان قم نیز با تاکید بر اینکه بخش درمان بخش جدایی ناپذیر سازمان تامین اجتماعی است و هیچ‌کس نمی‌تواند به این بخش خدشه‌ای وارد کند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در راستای تحقق مطالبات تامین اجتماعی و حفظ این سازمان از هرگونه آسیب اهتمام لازم را داشته‌اند و فعالیت‌های بسیاری انجام داده‌اند.
قائم موهبتی معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی از مشکلات ساختاری و سازمانی تامین اجتماعی یاد کرد و گفت: از مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی استان قم انتظار می‌رود شاخص‌های عملکرد سازمان را در حوزه درمان و بیمه در استان قم ارتقا بخشد زیرا فلسفه تغییر ارتقاع بخشی است.
علی اصغر دادخواه مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه برنامه آینده سازمان تامین اجتماعی مشخص است، اظهار کرد: اگر مدیران سازمان تامین اجتماعی بتوانند 50 مورد برنامه‌های تدوین شده سازمان تامین اجتماعی را عملیاتی کنند می‌توانند سازمان تامین اجتماعی را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
در انتهای این مراسم نیز پس از تقدیر از سید مجتبی موسوی مدیرکل سابق تامین اجتماعی، حکم انتصاب دادخواه به عنوان مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی استان قم به وی اهدا شد.

 انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchzqnm.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما