چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 54725
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم عنوان کرد

فعالیت بیش از 125 پزشک متخصص در بیمارستان‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: بیش از 125 پزشک متخصص در بیمارستان‌های استان قم فعالیت می‌کنند و در سال گذشته بیش از 9 هزار جراحی و 12 هزار نفر بستری داشته‌ایم.
به گزارش قم نیوز داوود علیمحمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قم که در تالار امین سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به مشکلات و کمبودهای استان قم، اظهار کرد: استان قم بسیار مظلوم واقع شده است و از نظر مراکز درمانی با کمبودهای بسیاری مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر گردن تامین اجتماعی حق دارند، عنوان کرد: همه مدیران استانی در راستای بهبود وضعیت استان قم همکاری لازم را با تامین اجتماعی استان دارند و امیدواریم وضعیت درمان در این استان بهبود یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه در درمان مستقیم با کمبودهای بسیاری مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش درمان غیر مستقیم جزو استان‌های پیشرو در سطح کشور هستیم و در بخش درمان غیر مستقیم نیازمند همکاری و حمایت بیش از پیش از استان قم هستیم.

وی با بیان اینکه در نظر داریم سال آینده رتبه عالی کشوری را کسب کنیم، تصریح کرد: بیش از 125  پزشک متخصص در بیمارستان‌های استان قم فعالیت می‌کنند و در سال گذشته بیش از 9 هزار جراحی و 12 هزار نفر بستری داشته‌ایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccpmqp.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما