پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 54742
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم عنوان کرد

اجرای 1600 برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: در هفته دفاع مقدس امسال هزار و 600 برنامه با مشارکت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف استان برگزار شد.
اجرای 1600 برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس

به گزارش قم نیوز احمد حسینی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در استان قم اظهار کرد: بعد از 35 سال این پیکرهای مطهر به میان مردم باز می‌گردند که این بازگشت در حقیقت بهانه‌ای برای یادآوری آموزه‌های شهداست.
وی با بیان اینکه شهدای مذکور 16، 17، 21، 23 و 24 ساله بوده‌اند، تصریح کرد: این شهدا در عملیات‌های خیبر، محرم،‌ بدر و والفجر به شهادت رسیده‌اند؛ مراسم تشییع آنها روز پنجشنبه از حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اقامه نماز توسط آیت‌الله حسین نوری همدانی برگزار شده و پیکر آنها با حضور پر شور آحاد مردم به سمت مدرسه علمیه معصومیه تشییع می‌شود که در این راستا باید از اهتمام آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تقدیر و تشکر کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اضافه کرد: امیدواریم همانطور که در سی و هفتمین هفته دفاع مقدس توانسته‌ایم هزار و 600 برنامه را با مشارکت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف استان دنبال کنیم، در هفته نیروی انتظامی نیز در راستای اجرای برنامه‌های مختلف مشارکت مطلوبی با پلیس داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه هفته آینده دو شهید در سلفچگان، یک شهید در آمادگاه شهید فراشاهی و دو شهید در دانشگاه پیام نور به خاک سپرده می‌شوند، اظهار کرد: هویت فیزیکی شهدا مشخص نیست به همین علت حضور با شکوه اقشار مختلف جامعه در این مراسم تشییع باید جای خالی خانواده‌ها و خویشاوندان آنها را پر کند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcb5zbs.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما