کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

هیچ اقدامی بدون تامین امنیت امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس , 20 مهر 1396 ساعت 10:00

قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس برای همکاری و پشتیبانی از دستگاه‌های اجرایی آماده است، گفت: همانطور که هیچ اقدامی بدون تامین امنیت امکان‌پذیر نیست، ایجاد یک فضای امن و امنیت پایدار نیز بدون حمایت نظام‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی امکان‌پذیر نیست.



به گزارش قم نیوز سردار کاظم مجتبایی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: دگرگونی و تحول با فکر، اندیشه و باور تحقق یافتنی است اما ابزارها و ثروت‌ها نمی‌تواند سبب تحول و حرکت در مسیر حق شود.
وی با بیان اینکه مؤلفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی مشخص است، اضافه کرد: خداوند متعال در پیروزی این نظام اسلامی مردم را یاری کرده است چرا که امام خمینی(ره) با استفاده از اندیشه، اعتقاد و باور مردم به آموزه‌های الهی عمل کردند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برای اینکه حرکت و گفتمان انقلاب اسلامی در مسیر استفاده از اندیشه‌ها و باورها استمرار داشته باشد باید نگاه‌های امام خمینی(ره) را در جامعه مورد توجه قرار دهیم؛ بناهای فکری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز باید با این رویکرد دنبال شود چرا که اگر به دنبال یک اندیشه مستحکم دارای توانایی‌های خاص هستیم باید اینگونه عمل کنیم.
وی ادامه داد: موفقیت در نظام‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نیازمند این است که بتوانیم از اندیشه‌ها و باورها استفاده کنیم اما قبل از انقلاب اسلامی همانند برخی از کشورها از روش‌های برخوردی و سلبی استفاده می‌شد و پلیس در میان مردم جایگاه مورد نظر را نداشت.
مجتبایی با تاکید بر اینکه رفتار اجتماعی پلیس و تفهیم قدرت از مسیر اجتماعی نتایج مطلوبی را به دنبال داشته است، گفت: پلیس باید تلاش کند که در این مسیر حرکت خود را تقویت کند؛ همانطور که رهبر انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند پلیس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و اکنون در این مسیر گام‌های مطلوبی را برداشته است.
وی با اشاره به اینکه پلیس باید تحقق اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی را دنبال کند، اظهار کرد: در استان قم در راستای این هدف تلاش‌های بسیاری را انجام داده‌ایم اما پلیس برای موفقیت قطعی نمی‌تواند به تنهایی حرکت کند به همین علت نظام‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید در کنار پلیس فعال باشند تا بتوانیم یکپارچگی مورد نظر را رقم بزنیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم ضمن تقدیر از اهتمام دستگاه‌های اجرایی در راستای مشارکت با پلیس اضافه کرد: نیروی انتظامی استان قم برای نخستین بار در کشور توانسته همایش «سهم من در امنیت و آرامش» را برگزار کند به همین علت امیدواریم بتوانیم سهم مشارکت ظرفیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در عرصه‌های مرتبط با نیروی انتظامی افزایش دهیم تا در استان قم به موفقیت‌های جدیدتری برسیم.
وی با بیان اینکه پلیس برای همکاری و پشتیبانی از دستگاه‌های اجرایی آماده است، اظهار کرد: همانطور که هیچ اقدامی بدون تامین امنیت امکان‌پذیر نیست، ایجاد یک فضای امن و امنیت پایدار نیز بدون حمایت نظام‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی امکان‌پذیر نیست.
مجتبایی در پایان سخنان خود از همیاری مدیران استانی در راستای اقدامات مختلف نیروی انتظامی استان قم تقدیر کرد و گفت: اینکه در جلب حمایت‌های مردم و ایجاد امنیت نسبی و روانی میان استان‌های مختلف در صدر جدول قرار داریم را مرهون تلاش‌ها و همیاری‌های مدیران استانی هستیم.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 54744

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54744/هیچ-اقدامی-بدون-تامین-امنیت-امکان-پذیر-نیست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir