کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

21 مهر در ليگ برتر فوتسال اميد صورت مي‌گيرد

شهرآورد قمي‌ها در ليگ برتر فوتسال اميد ايران

خبرگزاری فارس , 20 مهر 1396 ساعت 11:10

قم نیوز: نمايندگان فوتسال استان قم در نخستين روز از ديدارهاي دور برگشت ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور شهرآورد قمي‌ها را برگزار مي‌كنند.



به گزارش قم نیوز تیم‌های هیأت‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم در گروه نخست مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 1396 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با یکدیگر هم‌گروه هستند و در پایان نیم‌فصل این رقابت‌ها رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.
بازی‌های نیم‌فصل نخست گروه نخست مقدماتی به میزبانی مشهد به انجام رسید و تیم‌های هیأت‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم در رده‌های اول و دوم این گروه جای گرفتند، اکنون نمایندگان قم میزبانی دیدارهای دور برگشت را بر عهده دارند و در روز نخست این مرحله رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
دیدارهای دور برگشت این گروه طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران از روز جمعه 21 مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و در روزی که تیم مقاومت قزوین استراحت می‌کنند، 6 تیم دیگر در سه بازی حساس به میدان می‌روند.
جمعه 21 مهر ماه از ساعت 14 طاها تن‌کابن با پرسپولیس خوزستان دیدار می‌کنند، از ساعت 16 فرش‌آراء مشهد برابر گیتی‌پسند اصفهان قرار می‌گیرد و از ساعت 18 تیم‌های هیأت‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم شهرآورد قمی‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی را انجام می‌دهند.
در روز شنبه 22 مهر ماه هیأت‌‌ قم استراحت می‌کند و در بازی‌های این روز پرسپولیس خوزستان با مقاومت قزوین و طاها تن‌کابن با گیتی‌پسند اصفهان رقابت می‌کنند، ضمن اینکه سومین بازی این روز بین تیم‌های آتلیه‌طهران قم و فرش‌آراء مشهد به انجام می‌رسد، در حالی که نماینده قم رقیب مشهدی را در نیم‌فصل شکست داده است.
روز یکشنبه 23 مهر ماه قرعه استراحت به پرسپولیس خوزستان افتاده و سه مسابقه بین تیم‌های آتلیه‌طهران قم با طاها تن‌کابن، گیتی‌پسند اصفهان با مقاومت قزوین و فرش‌آراء مشهد با هیأت‌‌ قم دیدار می‌کنند و در روز دوشنبه 24 مهر سه بازی بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان با پرسپولیس خوزستان، آتلیه‌طهران قم با مقاومت قزوین و هیأت‌‌ قم با طاها تن‌کابن به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 54748

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54748/شهرآورد-قمي-ها-ليگ-برتر-فوتسال-اميد-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir