شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 54803
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله علوي گرگاني مطرح كرد

توسعه ارائه مباحث ديني در مدارس قم/قم در زمينه آموزش معارف دين در مدارس نمونه باشد

قم نيوز : قم نیوز: يكي از مراجع تقليد گفت:‌ استان قم در زمينه ارائه آموزش ديني بايد الگو باشد، به همين منظور بايد مباحث ديني و معارفي بيش از گذشته در مدارس استان ترويج شود و ارائه آموزش‌ها صورت گيرد.
توسعه ارائه مباحث ديني در مدارس قم/قم در زمينه آموزش معارف دين در مدارس نمونه باشد

به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای انجمن اولیا و مربیان استان قم با اشاره به اهمیت مبحث توحید و وحدانیت خداوند اظهار کرد: دانش‌آموزان باید با مسئله عبادت و بندگی خداوند آشنا شوند و ارائه آموزش‌ها بر همین اساس باشد.
وی خاطرنشان کرد: پس از آنکه دانش‌آموزان با عبودیت و بندگی خداوند آشنا شدند باید نعمت‌های خداوند برای آنها یادآوری شود تا بتوانند انس و قربت بیشتری با پروردگار کسب کنند.
این مرجع تقلید با اشاره به نکاتی در زمینه ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان گفت:‌ مربیان در زمینه ارائه آموزش‌ها باید با مسؤولان مدارس همکاری و هماهنگی کنند زیرا مباحث آموزش و نحوه ارائه آن بر دانش‌آموزان اثرگذار است.
وی عنوان کرد: اولیای دانش‌آموزان لازم است بر امر تحصیل آنها نظارت بیشتری کنند تا بتوانند ضمن استفاده از مباحث به رشد، ارتقا و شکوفایی تحصیلی برسند.
آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: استان قم در زمینه ارائه آموزش دینی باید الگو باشد به همین منظور باید مباحث دینی و معارفی بیش از گذشته در مدارس استان ترویج شود و ارائه آموزش‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjtoei.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما