شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 54813
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی:

همکاری دفاعی علیه گروه‌های تروریستی ادامه پیدا کند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده آیت الله سیستانی در ایران با بیان اینکه همکاری‌ها دفاعی کشورهای منطقه علیه گروههای تروریستی باید ادامه پیدا کند گفت: با این همکاری‌ها جریان‌های تروریستی در منطقه از بین خواهند رفت .
همکاری دفاعی علیه گروه‌های تروریستی ادامه پیدا کند
همکاری دفاعی علیه گروه‌های تروریستی ادامه پیدا کند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار جمعی از اساتید علوم سیاسی و مسائل استراتژی دانشگاهی روسیه با اشاره به اهمیت روابط ایران و روسیه در مسائل منطقه ای و اصل روابط پرداخت و خواستار برقراری ارتباطات فرهنگی و علمی میان دو کشور شد.

وی عدالت رسانه ای را مسئله‌ای با اهمیت عنوان و با انتقاد از بایکوت خبری برخی وقایع از جمله جنایت تکفیری‌های داعشی در کمپ اسپایکر که در آن بیش از 1700 سرباز بی دفاع شیعه فقط به دلیل مذهب قتل عام شدند آن را نقطه سیاهی در کارنامه رسانه‌های جمعی خواند.

شهرستانی افزود : شایسته است شما اندیشمندان این گونه مسائل را در جوامع علمی و فرهنگی خود عنوان کرده تا مردم  نسبت به این مسائل آگاه شوند تا بتوانند میان اسلام واقعی و آنچه تروریست‌های تکفیری م‌یخواهند به جهان ارائه دهند و از هم تمیز بدهند.

نماینده آیت الله سیستانی با بیان اینکه همکاری‌ها دفاعی کشورهای منطقه علیه گروه‌های تروریستی باید ادامه پیدا کند تاکید کرد: با این همکاری‌ها جریان‌های تروریستی در منطقه از بین خواهند رفت .

وی با اشاره به وقایع یمن اظهار کرد: متاسفانه در یمن ابتدایی ترین حقوق انسانی رعایت نمی‌شود و جوامع حقوق بشری جهان سکوت مرگباری اختیار کرده‌اند و همه ما فارغ از هر ملیت و عناوین سیاسی به عنوان یک انسان در قبال این جنایات احساس مسؤولیت هستیم.

شهرستانی هزینه اقدامات تروریستی در جهان را بسیار تاسف بار خواند و افزود: تروریست و اقدامات تروریستی خسارات زیادی در منطقه و جهان به بار آورده است و بنا به نقلی در سال 2015 حدود  14 تریلیون و 300 میلیارد دلار خسارات وارده اقدامات تروریستی در جهان بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeanm.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما