شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 54814
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

ابطال مجوز 16 کانون تبلیغاتی در قم

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: امسال مجوز 16 کانون تبلیغاتی را در استان ابطال کردیم و تنها مجوز تاسیس یک کانون تبلیغاتی جدید صادر شده است.
ابطال مجوز 16 کانون تبلیغاتی در قم
ابطال مجوز 16 کانون تبلیغاتی در قم
به گزارش قم نيوز سید موسی حسینی کاشانی امروز با اشاره به انجمن‌های فرهنگی و هنری زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: انجمن‌هایی همچون هنرهای تجسمی، نمایش و خوشنویسی در استان زیر پوشش این اداره کل هستند.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم شامل دفتر قرآن و عترت، معاونت فرهنگی و هنری، معاونت مطبوعاتی و معاونت پشتیبانی است و 74 نیرو در این اداره کل مشغول به کار هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: در برنامه تعریف شده برای این اداره کل اولویت‌ها مشخص شده و این برنامه نقشه راه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای ادامه مسیر است.

کاشانی با اشاره به توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به تمام بخش‌ها اظهار کرد: سعی کردیم با توجه به ظرفیت‌های استان به تمام بخش‌های فرهنگی و هنری در قم نگاه متوازن را داشته باشیم، در این راستا تعاملات خوبی را با دستگاه‌های فرهنگی استان قم داشتیم تا از ظرفیت این دستگاه‌ها برای پررنگ تر کردن سهم فرهنگ و هنر در قم استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: یکی از وظایف این اداره کل حمایت از برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها در استان است، امسال برنامه‌هایی فرهنگی و هنری در استان قم همچون جشنواره تئاتر کریمه، جشن صنعت چاپ، جشن روز ملی سینما، افتتاح سینمای سیار در منطقه کهک و سوگواره شعر عاشورایی را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال شرکت در نمایشگاه مطبوعات در شهر تهران هستیم، همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی تکمیلی برای خبرنگاران را در دستور کار داریم.

حسینی کاشانی در خصوص فعالیت کانون های تبلیغاتی گفت: امسال مجوز 16 کانون تبلیغاتی را در استان قم ابطال کردیم و تنها مجوز تاسیس یک کانون تبلیغاتی جدید صادر شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbawbs.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما