شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 54842
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیته بهکاپ استان قم:

قم قهرمان بهکاپ ساحلی ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته بهکاپ استان قم از موفقيت تيم قم در كسب مقام نخست و عنوان قهرماني رقابت‌های بهکاپ ساحلی کشور خبر داد.
قم قهرمان بهکاپ ساحلی ايران شد
قم قهرمان بهکاپ ساحلی ايران شد
به گزارش قم نیوز جعفر جعفری‌مجد امروز اظهار کرد: تیمی که متشکل از نفرات برتر پیکارهای انتخابی بهکاپ ساحلی قم راهی مسابقات قهرمانی کشور شده بود به به روند موفقیت‌های این رشته در سطح کشور ادامه داد و به لطف خدا با همت و تلاش اعضای خود قهرمانی ایران را جشن گرفت.

وی اضافه کرد: این تیم پس از حدود دو ماه تمرین منظم و با برنامه در زمین ساحلی آتش‌نشانی قم راهی مسابقات قهرمانی کشور شد، در حالی که نرگس جعفری، زهرا امیری، فاطمه میرزا بابایی، سمانه سعادتی، فاطمه محمدی و الهام محمدی در بخش بانوان به نمایندگی از قم به میدان رفتند.

رئیس کمیته بهکاپ استان قم بیان کرد: در بخش مردان نیز مجید کربلایی، سعید صالحی، فرهاد فاتح، حسام‌الدین هاشمی، محمد مولوی و محمدفرزاد امیدنیا نمایندگان قم در ترکیب تیم اعزامی به بهکاپ ساحلی مردان ایران بودند و خوشبختانه با شایستگی قهرمان کشور شدند.

وی عنوان کرد: مسابقات بهکاپ ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان فریدون‌کنار و با حضور ورزشکاران استان‌های مختلف کشور برگزار شد و با قهرمانی مردان و بانوان قم به پایان رسید، در حالی تیم بهکاپ (الف) بانوان قم با ترکیب سمانه سعادتی و مهسا یزدانی‌فرد مقام قهرمانیرا از آن خود کرد.

جعفری‌مجد افزود: در بخش مردان نیز تیم (ج) قم با ترکیب محمدسعید صالحی و محمدفرزاد امیدنیا پس از تیم‌های تهران و زاهدان در کنار تهران مقام سوم مشترک را کسب کرد، در حالی که این مسابقات با حضور 16 تیم در بخش مردان و 15 تیم در قسمت بانوان در ساحل فریدون‌کنار مازندران برگزار شد.

وی که همزمان مربیگری و سرپرستی تیم منتخب هیات قم را بر عهده داشت، یاد آور شد: تیم هیات قم در این مسابقات در قالب 6 تیم شامل سه تیم آقایان و سه تیم بانوان به با حریفان خود به رقابت پرداختند تیم (الف) مردان با ترکیب مجید کربلایی و فرهاد فاتح، تیم (ب) مردان قم با حضور حسام‌الدین هاشمی و مهدی کاظمی و تیم (ج) با رقابت محمدسعید صالحی و محمدفرزاد امیدنیا به میدان رفت.

رئیس کمیته بهکاپ استان قم افزود: همچنین سمانه سعادتی و مهسا یزدانی در ترکیب تیم (الف) بانوان قم، الهام محمدی و فاطمه محمدی عضو تیم (ب) و فاطمه میرزابابایی به همراه نرگس جعفری در ترکیب تیم (ج) هیات استان قم در این دوره از مسابقات به میدان رفتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcci4qp.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما