يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 54848
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

درخشش كيك بوكسينگ كاران قم در انتخابي مسابقات جهاني

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از درخشش كيك بوكسينگ كاران قم در پيكارهاي انتخابي مسابقات جهاني 2017 اين رشته خبر داد.
درخشش كيك بوكسينگ كاران قم در انتخابي مسابقات جهاني

به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده در قم، اظهار کرد: به مدت دو روز میزبانی رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در سبک WKA را در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله بر عهده داشتیم و این پیکارها با کیفیتی بسیار خوب و رضایت تیم‌های میهمان به انجام رسید.
وی ادامه داد: در مجموع 355 فایتر از 18 استان قم به اتفاق مربیان و برخی روسای هیات‌های استانی به قم آمده بودند تا در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی پسران و مردان کشور در قم برای کسب عناوین برتر رقابت کنند.
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در مجموع رقابت‌های کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی به انجام رسید و به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان، به شکل همزمان از دو سالن واقع در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برای این میزبانی استفاده کردیم.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات مجموعا 21 مدال شامل 10 طلا، پنج نقره و 6 برنز نصیب تیم هیأت‌‌ قم شد، ‌در حالی که در منهای ۶۰ کیلو علی‌اصغر اکبری‌یکتا و در ۸۰ کیلوگرم علی‌ امیرآبادی‌فراهانی طلایی شدند و نقره این وزن نیز به قم رسید.
محمدزاده عنوان کرد: در وزن ۵۰ کیلوگرم این دوره از مسابقات نیز مهدی اکبری‌مقدم که در فهرست تیم ملی اعزامی به اسپانیا قرار دارد طلایی شد، ضمن اینکه در رده سنی بزرگسالان، فایترهای قم با تمام وجود با حریفان خود مبارزه کردند و یکی از موفق‌ترین دوران حضور قم در این رقابت‌ها را رقم زدند.
وی ابراز کرد: در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم که قم دو ستاره به نام‌های علی کریمی و فیروز مختاری را در اختیار داشت، علی کریمی به مقام نخست رسید اما فیروز مختاری که در آستانه صعود به فینال و رقم زدن یک فینال سراسر قمی در این وزن بود به دلیل آسیب‌دیدگی در مرحله نیمه‌نهایی به کار ادامه نداد و با اجبار سوم شد.
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم این پیکارها عبدالله صالحی‌نیا صاحب نشان طلا شد و در وزن ۹۰ کیلوگرم حسین امینی و در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم محمد امیدی از تیم هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم مدال‌های طلا را به خود اختصاص دادند.
وی در پایان با بیان اینکه مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در قم جنبه انتخابی تیم ملی را داشت، اظهار کرد: نفرات برتر و قهرمان اوزان مختلف این دوره از پیکارها به اردوی تیم ملی می‌روند تا خود را برای اعزام به مسابقات جهانی اتریش در اواخر آبان ماه آماده کنند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcivvaw.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما