يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 54853
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه یک خبر داد

اجرای 45 پروژه عمرانی و خدماتی در نیمه نخست امسال در منطقه یک

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم از اجرای 45 پروژه عمرانی و خدماتی در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
اجرای 45 پروژه عمرانی و خدماتی در نیمه نخست امسال در منطقه یک

به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم گفت: در ابتدای سال جاری با توجه به برنامه ریزی و تخصیص اعتبار لازم در جهت اتمام پروژه‌های عمرانی با رویکرد ارتقاء و بهبود محیط شهری و خدمات رسانی به شهروندان و زائرین در دستور کار منطقه قرار گرفت که تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته است.
شهردار منطقه یک در ادامه بیان داشت: از مهم‌ترین پروژه‌های سال جاری می‌توان به احداث و بهسازی 15 بوستان اشاره کرد که با هزینه ای حدود 80 میلیارد ریال در حال انجام می‌باشد که با بهره برداری و اتمام بوستان‌های مذکور منجر به ارتقاء سرانه فضای سبز منطقه و همچنین ارتقاء شرایط زیست محیطی در سطح منطقه خواهد شد.
وی یکی دیگر از سرفصل‌های مهم این پروژه‌ها رو تکمیل ، احداث و بازگشایی شوارع جدید اعلام نمود و افزود: با تکمیل و احداث این پروژه‌ها ضمن کاهش بار ترافیکی و تسهیل عبور و مرور ، سطح ایمنی منطقه به طور چشمگیری ارتقاء  پیدا خواهد کرد.
اصفهانیان مقدم تکمیل و احداث بلوارهای حکیم ، محتشم کاشانی، تعاون  و خیابان شهید ابراهیمی را از مهم‌ترین این پروژه‌ها نام برد و افزود: برای این پروژه‌ها نیز تا کنون حدود 120  میلیارد ریال به صورت نقد و غیر نقدی هزینه شده است.
شهردار منطقه یک از دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه را بهسازی و آسفالت معابر اعلام کرد و بیان داشت : در این پروژه‌ها طرح‌هایی مانند درزگیری شوارع اصلی ، روکش آسفالت معابر ، اصلاح و مرمت جداول معابر، سنگ فرش  و ایمن سازی ترافیکی سطح منطقه در حال انجام است.
وی در پایان به طراحی و احداث نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی توسط شهرداری در منطقه یک با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در زمینی به وسعت 3020 متر مربع در خیابان سمیه خبر داد  و اظهار داشت : با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده درصدد اتمام پروژه‌ها در کمترین زمان و با بهترین کیفیت هستیم تا انشالله  بتوانیم بهترین خدمات رسانی را به شهروندان و زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت (س)  انجام دهیم.


انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcexv8n.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما