يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 54855
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم:

10 درصد دانشجویان علوم پزشکی قم در عرصه حفظ قرآن فعال هستند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ‌برای گسترش فرهنگ قرآنی و رسیدن به موفقیت‌های مورد نظر در این حوزه طرح‌های مختلف را با مشارکت وزارتخانه دنبال کرده‌ایم و امروزه نزدیک به 10 درصد دانشجویان در عرصه حفظ قرآن فعال هستند.
10 درصد دانشجویان علوم پزشکی قم در عرصه حفظ قرآن فعال هستند

به گزارش قم نیوز جواد حکیم الهی صبح امروز طی نشست مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم که در تالار علامه طباطبایی ساختمان این معاونت برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی قم با وجود عمر کم دستاوردهای بسیاری داشته است، اظهار کرد: این دانشگاه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهر و استان قم توانسته در حوزه‌های مختلف درمان و آموزش بسیاری از کمبود را رفع کند.
وی اضافه کرد: با مدیریت جهادی برخی از مسؤولان استانی و حمایت‌های مسؤولان ملی در حوزه زیرساختی نیز توانسته به دستاوردهای مطلوبی برسیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه مشکلات خوابگاه پسران قابل توجه است، تصریح کرد: خوابگاهی با ظرفیت 500 نفر را برای دختران ایجاد و بخشی از مشکلات را رفع کردیم.
وی از فعالیت سه تشکل مختلف به غیر از مجموعه بسیج دانشجویی یاد کرد و گفت: ‌برای گسترش فرهنگ قرآنی و رسیدن به موفقیت‌های مورد نظر در این حوزه طرح‌های مختلف را با مشارکت وزارتخانه دنبال کرده‌ایم و امروزه نزدیک به 10 درصد دانشجویان در عرصه حفظ قرآن فعال هستند.
حکیم الهی با اشاره به اینکه در حوزه ازدواج دانشجویان نیز فعالیت‌های کارشناسانه نیز به صورت ویژه دنبال شده است، عنوان کرد: هر چند توان مالی بسیاری نداشته‌ایم اما تا کنون توانسته فعالیت‌های قابل توجهی را رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه در حوزه تربیت‌بدنی نیز در برخی از رشته‌ها از جمله کاراته توانسته مدال‌های ملی را کسب کنیم، مطرح کرد:  در پردیس، سالن تربیت بدنی را که نزدیک به 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است را داریم که به عنوان یکی از برترین سالن‌های قم مورد استفاده قرار می‌گیرد، هر چند برای تاسیسات این سالن نیازمند تامین اعتبار هستیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgn79n.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما