يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 54861
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد:

راه اندازی مرکز آموزش‌های فرهنگ شهروندی برای نخستین بار در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ایجاد مرکز آموزش‌های فرهنگ شهروندی برای نخستین بار در قم خبر داد.
راه اندازی مرکز آموزش‌های فرهنگ شهروندی برای نخستین بار در قم
راه اندازی مرکز آموزش‌های فرهنگ شهروندی برای نخستین بار در قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اقدامات آموزشی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اظهار کرد: مرکز آموزش‌های فرهنگ شهروندی برای نخستین بار در قم ایجاد و کلاس‌ها در مهرماه در بوستان شهدای آذر برپا می‌شود.
مدیرعامل سازمان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به راه‌های استفاده از خدمات آموزشی این سازمان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت سازمان و یا از طریق تماس با واحد آموزش سازمان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از درآمدهای پایدار شهرداری‌ها وابسته به فروش تراکم و پروانه ساختمان است گفت: با کاهش و افول ساختمان سازی این درآمد تحت تأثیر قرار گرفته اما با همه این مباحث، یکی از اولویت‌های اساسی شهردار و شورای اسلامی شهر قم با در نظر گرفتن بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی در سال ۹۶، بحث فضای سبز بوده که به منظور حفظ و گسترش آن نیاز به همکاری شهروندان نیز هست.
جوادیان با تاکید بر مشکلات شهر قم در حوزه فضای سبز اظهار کرد: با توجه به اقلیم و شرایط محیطی شهر و کمبود منابع آبی شهرداری پروژه‌های متعددی را در زمینه توسعه فضای سبزو پارک‌ها در نظر گرفته که امید داریم به زودی بتوانیم این سرانه‌ها را به میزان استاندارد برسانیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfj0k.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما