يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 54865
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هفت قم خبر داد:

راه اندازی ستاد سرمایه گذاری در منطقه هفت شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هفت قم از تشکیل ستاد سرمایه گذاری این منطقه به منظور شناسایی، معرفی، حمایت و تسریع ظرفیت های سرمایه‌گذاری خبر داد.
راه اندازی ستاد سرمایه گذاری در منطقه هفت شهرداری قم
راه اندازی ستاد سرمایه گذاری در منطقه هفت شهرداری قم
به گزارش قم نیوز علیرضا اقبالیان با اشاره به تشکیل ستاد سرمایه گذاری در منطقه هفت، بیان داشت: هدف اصلی از پیگیری و راه اندازی این ستاد ، رسیدن به درآمد پایدار در شهرداری و گسترش مشارکت مردمی و سرمایه گذاران در هسته مرکزی شهر قم می باشد.
وی افزود: شناسایی و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در شهر و حمایت و جذب سرمایه گذاران از طرحهای درآمدزا، شهرداری ها را به درآمد‌های پایدار نزدیک می کند تا بتوانند در  اجرای طرحهای عمرانی و خدماتی، نگاهی راهبردی و دارای برنامه ریزی های بلند مدت گردند.
اقبالیان سیاست های این ستاد را هم راستا در اهداف عالیه سرمایه گذاری شهرداری قم خواند و افزود: پیاده سازی اهداف سرمایه گذاری شهرداری قم در منطقه بر عهده این ستاد می باشد و همچنین نیازها ، ظرفیت ها و قابلیت های منطقه هفت نیز به معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قم منعکس خواهد شد.
وی اضافه کرد: پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به سرمایه گذاران، پیگیری مصوبات، انجام هماهنگی‌های لازم، ارائه پیشنهادات و الویت بندی ظرفیت های موجود از مهمترین وظایف این ستاد به شمار می آیند.
شهردار منطقه هفت قم ابراز کرد: امروزه جذب مشارکت عمومی در اداره امور شهر، نوسازی بافت‌های فرسوده و ارتقای جایگاه شهرداری به امری ضروری تبدیل شده و برای تحقق پروژه های عمرانی و خدماتی به آنها وابسته ایم.
اقبالیان در پایان اظهار کرد: ایجاد و حمایت از ساختار سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی در شهرداری ها جهت بهره برداری از حداکثر ظرفیت های شهری و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و زائرین، موضوعی است که در برنامه‌ریزی های بلند مدت پیش بینی شده و مد نظر خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchm6nm.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما