?> نظارت‌ها بر کالاها با دقت بیشتری انجام شود | قم نیوز
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 54867
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله سعيدي:

نظارت‌ها بر کالاها با دقت بیشتری انجام شود

قم نيوز : قم نیوز: توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت:‌ در زمينه جلوگيري از آسيب‌هاي موجود در حوزه كالاهاي غيراستاندارد لازم است به صورت ريشه‌اي اقدام شود.
نظارت‌ها بر کالاها با دقت بیشتری انجام شود
نظارت‌ها بر کالاها با دقت بیشتری انجام شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مدیرکل استاندارد قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه قم اظهار کرد: قم جایگاه ویژه‌ای در جهان اسلام دارد پایگاه و حرم اهل بیت(ع) است بنابراین ارتقای قم در حوزه استاندارد از جمله امور ضروری است که در استان باید به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه استاندارد از جمله‌ عرصه‌های مورد تأکید است که مسؤولان باید به آن توجه داشته باشند و با برنامه‌ریزی مناسب به صرف هزینه مادی در این بخش بپردازند.

امام جمعه قم با بیان اینکه کنترل و نظارت باید در حوزه فروشندگان نیز صورت گیرد گفت: برخی اوقات مشاهده می‌شود که کالای مرغوب روی کالاهای نامناسب گذاشته می‌شود که این امر گناهی نابخشودنی است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر تولید کالا و تأثیر آن بر آبروی نظام گفت:‌ باید نظارت‌ها بر کالاها با دقت بیشتری انجام شود تا در صورت صادرات اعتبار جمهوری اسلامی زیر سؤال نرود.

آیت‌الله سعیدی عنوان کرد:‌ در زمینه جلوگیری از آسیب‌های موجود در حوزه کالاهای غیراستاندارد لازم است به صورت ریشه‌ای اقدام شود زیرا جریمه به تنهایی بی‌‌تأثیر است.

وی با بیان اینکه اداره استاندارد نباید به مچ‌گیری برای جلوگیری از کالاهای غیراستاندارد بپردازد گفت: اگر این تفکر وجود داشته باشد افراد از طریقی می‌توانند از این امر رها شوند بنابراین باید از این تفکر دوری کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjaoei.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما