يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 54869
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای تامین امکانات مورد نیاز دانشجویان

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه در مجموعه‌های آموزشی تازه تاسیس به ویژگی‌ها مورد نیاز و استانداردها توجه شده است، گفت: باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران مختلف در راستای تامین امکانات مورد نیاز دانشجویان استفاده کنیم.
لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای تامین امکانات مورد نیاز دانشجویان
لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای تامین امکانات مورد نیاز دانشجویان
به گزارش قم نیوز محمدرضا داوودآبادی فراهانی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان شوراهای صنفی دانشگاه علوم پزشکی قم که در تالار علامه طباطبایی معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه انجام شد، با بیان اینکه خوابگاه‌های مختلف از نظر وسعت و کیفیت رتبه‌بندی شده‌اند، گفت: بر اساس این رتبه‌ها اجاره بهای خوابگاه‌ها عادلانه اعلام و روش‌های مطلوبی برای پرداخت آن تعیین می‌شود تا پرداخت هزینه‌های سنگین بر دوش دانشجویان نباشد.

وی اضافه کرد: در هیچ جای دنیا آموزش عالی رایگان نیست؛ هر چند تامین اعتبارات مورد نیاز برای ارائه خدمات به دانشجویان دنبال می‌شود اما باید به سمت فضایی حرکت کنیم که از مشارکت دانشجویان نیز به صورت درست استفاده شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه در مجموعه‌های آموزشی تازه تاسیس به ویژگی‌ها مورد نیاز و استانداردها توجه شده است، گفت: باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران مختلف در راستای تامین امکانات مورد نیاز دانشجویان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9wbs.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما