يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 54871
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

دغدغه‌های سرمايه گذاران بايد از نظر قانوني و اجرايي مرتفع شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به موفقيت بعضي استان‌ها در راستاي رفع مشكلات سرمايه گذاران بخش خصوصي گفت: از تجربيات ساير استان‌ها در راستاي رفع موانع توليد استفاده شود.
دغدغه‌های سرمايه گذاران بايد از نظر قانوني و اجرايي مرتفع شود
دغدغه‌های سرمايه گذاران بايد از نظر قانوني و اجرايي مرتفع شود
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی طی سخنانی ضمن تبریک هفته‌ ناجا، تعامل مسئولان با بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات تولید و اشتغال را خواستار شد.

استاندار قم با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی واقعی بایستی هدف نخست مسئولان باشد افزود: باید به لحاظ قانونی و اجرایی دغدغه‌های سرمایه گذاران مرتفع شود.

وی تجربیات سایر استان‌ها از جمله اصفهان در زمینه‌ تحقق اقتصاد مقاومتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: اتاق بازرگانی استان قم به همراه فعالان بخش خصوصی از این تجربیات برای رفع موانع تولید استفاده کنند.

صادقی همچنین با اشاره به پیشنهادات مطروحه از سوی متولیان بخش خصوصی‌ برای تسهیل حمایت‌های دولت خاطرنشان کرد: این مباحث در کارگروه‌های تخصصی بررسی و برای پیگیری مسئولان در جلسه‌ اصلی شورا مطرح شوند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به مشکلات دولت در تأمین اعتبارات پروژه‌های عمرانی، گفت: برای اتمام طرح‌های نیمه کاره در سطح کشور به رقمی معادل 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که دولت نمی‌تواند به تنهایی این اعتبارات را محقق کند.

وی پروژه‌های مونوریل و فرودگاه قم را به عنوان طرح‌های نیمه کاره‌ی شاخص استان مورد توجه قرار داد و با اشاره به رفع مشکلات قضایی فرودگاه قم اظهار داشت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این طرح‌ها استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezv8n.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما