يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 54873
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد

معرفي قهرمانان ليگ دوچرخه‌سواري كوهستان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ دوچرخه‌سواري استان قم از پايان رقابت‌هاي مرحله سوم ليگ دوچرخه‌سواري باشگاه‌هاي قم با معرفي نفرات برتر خبر داد.
معرفي قهرمانان ليگ دوچرخه‌سواري كوهستان در قم
معرفي قهرمانان ليگ دوچرخه‌سواري كوهستان در قم

به گزارش قم نیوز محمدکاظم حججی امروز اظهار کرد: جذابیت خوب و قابل توجهی بر رقابت رکاب‌زنان عضو تیم‌های شرکت کننده در مسابقات این دوره لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های استان قم حاکم است و این مهم زمینه‌ساز آماده بودن دوچرخه‌سواران قم برای اعزام‌های آینده است.

وی ادامه داد: هر چقدر رقابت‌های لیگ جذاب و پرهیجان و با رقابت نزدیک تیم‌ها پیگیری شود، قطعا رکاب‌زنان آماده‌ای برای اعزام به رقابت‌های مختلف کشوری داریم تا دوچرخه‌سواری قم در مسیر رو به پیشرفت و تحول مثبت خود همچنان گام‌های موفقی بردارد.

رئیس هیأت‌‌ دوچرخه‌سواری استان قم سپس به برگزاری مرحله سوم رقابت‌های لیگ قم اشاره و بیان کرد: این مرحله از پیکارها با عنوان یادواره شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی در رشته تایم‌تریل انفرادی کوهستان در پیست دوچرخه‌سواری کوه خضر نبی قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه رکاب‌زنان شرکت کننده در این مرحله در آستانه هفته تربیت‌بدنی و ورزش این مناسب مهم را نیز گرامی داشتند، اضافه کرد: مرحله سوم لیگ دوچرخه‌سواری قم با کیفیت خوبی برگزار شد و رکاب‌زنان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان ماده تایم‌تریل انفرادی کوهستان به رقابت پرداختند.

حججی سپس به نفرات برتر هر دو رده سنی اشاره و بیان کرد: در رده‌بندی نهایی رقابت‌های رده سنی جوانان این مرحله سیدعلی ایزدی که به عنوان رکاب‌زن آزاد در مسابقات شرکت کرده بود به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه محمدمهدی شمس از تیم جاینت قم به همراه امیررضا شریعتی از تیم هم‌رکابان قم دوم و سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رده‌بندی پایانی مسابقات رده سنی بزرگسالان سومین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان مردان قم، سجاد طاهری رکاب‌زن تیم جاینت قم بر سکوی نخست ایستاد، حسن ابراهیمی و مسعود کریمی از تیم هم رکابان مشترکا دوم شدند و علی افشار عضو تیم دوچرخه‌سواری هم‌رکابان قم به مقام سوم دست یافت و پرونده این مرحله از مسابقات با معرفی برترین‌ها بسته شد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcgw79n.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما