يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 54885
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت در 10 وزن

برترين‌ فرنگي‌كاران جام ورزش در قم معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي كشتي فرنگي جام تربيت بدني و ورزش با معرفي نفرات برتر اوزان ده‌گانه به ميزباني خانه كشتي قم به كار خود پايان داد.
برترين‌ فرنگي‌كاران جام ورزش در قم معرفي شدند
برترين‌ فرنگي‌كاران جام ورزش در قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز هیأت‌‌ کشتی استان قم در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش اقدام به برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان قم کرد، مسابقاتی که البته جنبه انتخابی برای شناخت برترین‌ها به منظور حضور در پیکارهای قهرمانی کشور را نیز داشت.

در این مسابقات تمام چهره‌های شاخص کشتی قم از جمله دارندگان مدال‌های میادین قهرمانی کشور و همچنین مدال‌آوران رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام باشگاه‌های کشتی دنیا نیز حضور داشتند و در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم با یکدیگر پیکار کردند.

کشتی‌گیران حاضر در این پیکارها برای کسب عناوین برتر اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی تشک رفتند در حالی که مجموعا تعداد 80 کشتی‌گیر شرکت کننده در این مسابقات 50 کشتی برای معرفی برترین‌ها برگزار کردند.

در رده‌بندی نهایی اوزان مختلف این مسابقات به ترتیب مهدی قربانی، علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، مهدی مرادحاصلی، علی کلکو، مهدی آغاز، محمدرضا رضایی، محمدعلی حیدری، عباس عبادی و علی‌اکبر حیدری 10 فرنگی‌کاری هستند که به عنوان نفرات برتر رقابت‌های انتخابی و قهرمانی استان قم معرفی شدند.

این در حالی است که کشتی‌گیری همچون علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز مسابقات نوجوانان جهان و مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا است، محمدجواد رضایی نیز از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان قاره کهن موفق به کسب مدال شده و مهدی مرادحاصلی نیز سابقه عضویت تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا را دارد.

مهدی قربانی و مهدی آغاز نیز از جمله ملی‌پوشان کشتی قم در رده سنی نوجوانان به شمار می‌روند، ضمن اینکه محمدرضا رضایی سابقه قهرمانی جوانان ایران را دارد و علی‌اکبر حیدری نیز کشتی‌گیری است که سال گذشته در رقابت‌های 2016 جام باشگاه‌های جهان موفق به کسب مدال شده است، این نفرات در کنار چند چهره مطرح دیگر آبان ماه به نمایندگی از قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcjioei.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما