يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 54886
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم مطرح کرد

اعزام 125 نیروی جمعیت هلال احمر به مراسم زیارت اربعین

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: امسال 125 پزشک، پرستار و تکنسین دارویی از این جمعیت به مراسم زیارت اربعین اعزام می‌شوند.
اعزام 125 نیروی جمعیت هلال احمر به مراسم زیارت اربعین
اعزام 125 نیروی جمعیت هلال احمر به مراسم زیارت اربعین
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان عصر امروز در جلسه ستاد اربعین استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به اعزام نیروهای امدادی استان قم به مرز مهران اظهار کرد: تعداد از نیروهای امدادی استان به همراه تجهیزات در مرز مهران در ایام اربعین استقرار پیدا می‌کنند، امسال 125 پزشک، پرستار و تکنسین دارویی از جمعیت هلال احمر استان قم به مراسم زیارت اربعین اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان قم چهار موکب از جمله موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) را زیرپوشش امدادی قرار می‌دهند، این نیروها در ایام اربعین با مشکل کمبود دارو مواجه هستند و باید خیرین به دنبال تهیه دارو برای موکب‌ها باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: سال گذشته حدود 70 هزار ویزیت بیمار توسط نیروهای این جمعیت در ایام اربعین صورت گرفت و نیروهای این جمعیت برای خدمت رسانی به زائرین آمادگی کافی را دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل حسینی مقدم در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت مرز مهران اظهار کرد: باید به وضعیت این مرز توجه بیشتری شود و زائرین بسیاری در ایام اربعین به مرز مهران می‌روند، امسال موکب علی بن جعفر(ع) را در این مرز راه اندازی خواهیم کرد و آمادگی حضور یک تیم امدادی از جمعیت هلال احمر استان قم را در این موکب داریم

وی ادامه داد: حدود 100 نفر در موکب علی بن جعفر(ع) در ایام اربعین خدمت رسانی خواهند کرد که حدود 50 نفر از آن‌ها روحانی هستند، برنامه‌های فرهنگی در موکب علی بن جعفر(ع) خواهیم داشت و به دنبال افزایش خدمات این موکب در ایام اربعین هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در بخش پایانی جلسه خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف هزار و 700 روحانی را در ایام اربعین اعزام می‌کند، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی توسط این روحانیون در این ایام دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaianm.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما