دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 54896
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه زیرساختی پیشرفت بسیاری داشته است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه در این دانشگاه در حوزه زیرساختی پیشرفت بسیاری داشته است، اضافه کرد: قم در حوزه‌های علوم دانشگاهی، دانشجویی و فرهنگی کارهای زمین مانده بسیاری دارد که امیدواریم به این کارها با اهتمام ویژه پرداخته شود تا بتوانیم به جایگاه مورد نظر برسیم.
دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه زیرساختی پیشرفت بسیاری داشته است

به گزارش قم نیوز ابوالفضل ایرانی خواه امشب در نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم که در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه کارهای گسترده‌ای در دانشگاه علوم پزشکی قم انجام شده است، اظهار کرد: هر چند کاستی‌ها و کمبودهایی وجود دارد اما امیدواریم بتوانیم در راستای رفع این کاستی‌ها گام برداریم.
وی با تاکید بر اینکه در دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه زیرساختی پیشرفت بسیاری داشته است، اضافه کرد: قم در حوزه‌های علوم دانشگاهی، دانشجویی و فرهنگی کارهای زمین مانده بسیاری دارد که امیدواریم به این کارها با اهتمام ویژه پرداخته شود تا بتوانیم به جایگاه مورد نظر برسیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: هر چند قم بخشی از کشور است اما بیشتر دانشجویانی که در این شهر حضور یافته‌اند مقداری نسبت به دیگر دانشجویان دانشگاه‌های کشور متفاوت هستند؛ برخی از دانشجویان با وجود اینکه در دانشگاه‌های شهر خود قبول می‌شوند اما با توجه به ویژگی‌های شهر قم به دنبال تحصیل در دانشگاه‌های این شهر هستند.
وی با بیان اینکه شهر مقدس قم ظرفیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی قم استفاده کنیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcb0wbs.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما