دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 54898
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم خبر داد

معرفي 10 آزادكار برتر قم / ميزباني قم از كشتي ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم از معرفي برترين‌هاي پيكارهاي قهرماني و انتخابي كشتي آزاد قم و برگزاري رقابت‌هاي كشوري اين رشته در قم خبر داد.
معرفي 10 آزادكار برتر قم / ميزباني قم از كشتي ايران

به گزارش قم نیوز محسن وزیری در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق تقویم سال 1396 فدراسیون کشتی مسابقات قهرمانی کشور را در آبان ماه پیش‌رو داریم، بر همین اساس پیکارهای انتخابی استان برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به این رقابت‌ها برگزار شد.
وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی کشتی قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی به انجام رسید، اضافه کرد: بعد از رقابت 80 کشتی‌گیر در 50 رقابت کشتی فرنگی، نوبت به رقابت 105 کشتی‌گیر در مسابقات رشته آزاد گزینشی قم رسید و آزادکاران در خانه کشتی قم به روی تشک رفتند.
رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم عنوان کرد: در رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی قم مجموعا 145 کشتی برگزار شد و در نهایت فرشید مرادزاده، روح‌الله نعمتیان، رضا سعادت، مهدی مجیدی، وحید شه‌سواری، علی ربیعی، مسعود احمدی، مهدی فانی، جلیل محمدی و داود یارجان‌علی رتبه نخست اوزان مختلف را کسب کردند.
وی با بیان اینکه نفرات سرشناس و مطرحی در این انتخابی حضور داشتند، ابراز کرد: روح‌الله نعمتیان کشتی‌گیری است که علاوه بر سابقه زیاد در رشته آزاد، سال گذشته برای نخستین‌بار قم را در مسابقات جهانی 2016 کشتی آلیش صاحب سهمیه کرد و به مدال برنز دنیا در قزاقستان دست یافت.
وزیری در ادامه به برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در قم اشاره کرد و افزود: کشتی‌گیران شرکت کننده در مسابقات فرنگی ایران روزهای دهم تا دوازدهم آبان ماه به میزبانی هیأت‌‌ کشتی استان قم برای کسب عناوین برتر به روی تشک می‌روند.
وی در پایان اظهار کرد: در واقع قم پذیرای تیم‌های حاضر در گروه (ب) رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور بزرگسالان ایران است و فرنگی‌کاران قم با رقبای خود از مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قزوین، کرمان، آذربایجان‌شرقی، ایلام، اصفهان و هرمزگان پیکار می‌کنند.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcdjj0k.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما