دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 54900
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

ضرورت توانمند و آگاه‌سازی مردم در زمینه پدافند غیرعامل

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: توانمند و آگاه سازی جامعه و مردم و همچنین برگزاری مانور‌ها و رزمایشات برای آمادگی و آگاهی بیشتر در زمینه پدافند غیر عامل بسیار تاثیر گذار و مهم است.
ضرورت توانمند و آگاه‌سازی مردم در زمینه پدافند غیرعامل

به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم که یکشنبه شب در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به مناسبت‌های دوهفته اخیر اظهار کرد: در دو هفته اخیر مناسبت‌های زیادی داشتیم که امیدواریم این مناسبت‌ها در نهایت منجر به آمادگی و آگاهی هرچه بیشتر مردم و مسئولان شود و کمکی باشد تا به اهداف خود نزدیک‌تر شویم.
وی با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل گفت: توانمند و آگاه سازی جامعه و مردم و همچنین برگزاری مانور‌ها و رزمایشات برای آمادگی و آگاهی بیشتر در زمینه پدافند غیر عامل بسیار تاثیر گذار و مهم است.
استاندار قم با بیان این‌که ضرورت پدافند غیر عامل بر هیچکس پوشیده نیست اظهار کرد: کشور ما در حال حاضر در وضعیت حساس‌تری نسبت به گذشته قرار دارد و تهدیدات داخلی و فشار‌های بین‌المللی در کشور زیاد شده است به همین دلیل توجه به امنیت و پدافند غیر عامل بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: در حال حاضر همه دستگاه‌ها باید برای اجرای هرچه بهتر پدافند غیر عامل همکاری و تعامل داشته باشند.
صادقی با تاکید بر این‌که همکاری میان دستگاه منجر به هرچه بهتر اجرای شدن پدافند غیر عامل می‌شود تصریح کرد: اگر میان دستگاه‌ها و نهاد تعامل و هم‌افزایی صورت نگیرد یقینا به نتیجه نخواهم رسید و هماهنگی میان سازمان‌هاست که موجب می‌شود در این زمینه‌ موفق باشیم.
وی با بیان این‌که باید با کارشناسی‌های دقیق مشکلات و ایراد‌های طرح را شناسایی و مرتفع کنیم خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که اجرا می‌شود باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت این طرح‌ها منجر به آمادگی همه افراد و اقشار جامعه شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchvwnm.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما