دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 54903
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم مطرح کرد

ضرورت مصون‌ سازی زیرساخت‌های مهم سازمان‌ها

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم گفت: ضرورت دارد با برنامه ریزی مستمر و مطلوب به گونه‌ای نظارت شود تا ضمن اختصاص اعتبارات مناسب به طر‌ح های پدافند غیر عامل، گامهای موثری در این زمینه برداشته شود.
ضرورت مصون‌ سازی زیرساخت‌های مهم سازمان‌ها

به گزارش قم نیوز سید حسن رضوی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم که یکشنبه شب در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد گفت: وزارت کشور در بودجه سال ۹۶ در بند ز تبصره 12 تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی را مکلف کردند که یک در صد از اعتبارات دارایی سرمایه خود را برای اجرای طرح پدافند غیر عامل و مصون سازی زیر ساخت‌های حساس و مهم هزینه کنند.
وی با تاکید بر ضرورت مصون سازی زیرساخت‌های مهم و امنیتی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و اجرای طرح پدافند غیر عامل گفت: البته مصون سازی و اجرای طرح پدافند غیر عامل باید با هماهنگی سازمان پدافند غیر عامل کشور یا استان باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم در ادامه تصریح کرد: ضرورت دارد با برنامه ریزی مستمر و مطلوب به گونه‌ای نظارت شود تا ضمن اختصاص اعتبارات مناسب به طر‌ح های پدافند غیر عامل، گام های موثری در این زمینه برداشته شود.
وی اظهار کرد: براساس این تبصره سازمان‌ پدافند غیر عامل کشور و استان باید در ابتدا سازمان‌ها و دستگاه‌های مشمول را شناسایی کرده و اقدامات لازم را در زمینه مصون سازی و اجرای پدافند غیر عامل انجام دهند.
رضوی ادامه داد: اگر سازمان پدافند غیر عامل، دستگاهی را مشمول این این تبصره بداند آن سازمان موظف است که که براساس بند ز تبصره ۱۲ قانون بودجه کشور اعتبار لازم را تخصیص و زیرساخت‌های حیاتی و مهم خود را مصون‌سازی کند، در غیر این صورت باید پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با تاکید بر اجرای طرح مطالعاتی جامع پدافند غیر عامل خاطرنشان کرد: در این زمینه سازمان پدافند غیر عامل کشور و استان باید همکاری لازم را دشاته باشند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcaeonm.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما