دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 54905
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 4 پيروزي و يك باخت رقم خورد

كاتاروي ملي‌پوش قم در جمع برترين‌هاي ليگ ايران

قم نيوز : قم نیوز: كاتاروي ملي‌پوش قم در نخستين هفته ليگ اختصاصي كاتا با كسب چهار پيروزي و يك باخت بين برترين‌هاي اين مسابقات قرار گرفت.
كاتاروي ملي‌پوش قم در جمع برترين‌هاي ليگ ايران

به گزارش قم نیوز کاتارویی که سه سال قبل در انتخابی تیم ملی کاتای رده سنی نوجوانان ایران عملکرد درخشانی داشت و با نتایج موفق خود نخستین‌بار کاراته قم را در پیکارهای کاتای 2014 قهرمانی آسیا صاحب سهمیه کرد، تنها نماینده قم در لیگ اختصاصی کاتا بود.
این کاتاروی ملی‌پوش علیرضا خدری است که به عنوان یکی از نفرات منتخب و مورد نظر کادر فنی تیم ملی کاتا برای حضور در نخستین دوره لیگ اختصاصی کاتا انتخاب شد و در جدال با چهره‌های شاخص و مطرح این رشته، هفته نخست را با کسب رتبه پنجم پشت‌سر گذاشت.
نخستین هفته لیگ اختصاصی کاتای ایران با رقابت 12 کاتاروی رده‌های سنی امید و بزرگسالان به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و علیرضا خدری موفق به کسب چهار پیروزی شد، ضمن اینکه یک شکست نیز پذیرفت تا با این نتایج در جایگاه پنجم برترین‌های کاتای ایران جای بگیرد.
خدری در دور نخست  برابر سیدداود شاه‌چراغی از تهران با نتیجه سه بر دو به برتری رسید، در مرحله دوم جواد سیف‌الله‌زاده را پنج بر صفر شکست داد، در دور سوم سه بر دو مقابل مهران قربان‌علی‌پوراز گلستان صاحب برتری شد، در دور چهارم پنج بر صفر حمیدرضا پور اعماء از کرمان را برد ولی با شکست پنج بر صفر مقابل علی زند از اراک در مرحله پنجم به کار خود پایان داد.
این در حالی است که با پایان نخستین هفته رقابت‌‌های لیگ اختصاصی کاتا، ابوالفضل شهرجردی با پنج پیروزی، پنج پرچم و 15 امتیاز بدون شکست در صدر برترین‌ها قرار گرفت، جاوید بهمن‌جاه دیگر چهره موفق هفته نخست در مکان دوم ایستاد و علی زند با 12 امتیاز در مکان سوم ایستاد، ضمن اینکه امیریزدان تدین و علیرضا خدری از قم به ترتیب با 11 و 10 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
در شرایطی که مسابقات لیگ اختصاصی کاتای مردان ایران برای نخستین‌بار برگزار می‌شود، کاتاروها در مدت 6 هفته به شکل رفت و برگشت رقابت می‌کنند و در نهایت کاتارویی که موفق به کسب بیشترین امتیاز شود به عنوان آقای کاتا ایران معرفی خواهد شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccpoqp.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما