دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 54912
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد

آموزش مدیریت پسماند به نونهالان با محوریت مهدهای کودک در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: برای آموزش نونهالان در مهد کودک‌ها تفاهم نامه‌ای با سازمان بهزیستی منعقد شده تا بتوانیم آموزش هایی را برای کودکان برگزار نمائیم.
آموزش مدیریت پسماند به نونهالان با محوریت مهدهای کودک در شهر قم

به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه سیاست و تاکید ما در حوزه مدیریت پسماند در شهر قم بر کاهش تولید زباله است، اظهار کرد: در همین راستا اقداماتی در حوزه آموزش آغاز شده که از سنین پایه آغاز می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم فاز دوم آموزش‌ها در حوزه مدیریت پسماند را زنان خانه دار عنوان کرد و گفت: این دو قشر جزو آینده‌سازان کشور و همچنین افرادی هستند که بیشترین ارتباط را با پسماندها دارند که می‌توانند نقشی جدی در مدیریت و کاهش تولید زباله ایفا کنند.
میرابراهیمی مردان، کارمندان ادارات و... را از دیگر اقشار هدف برای آموزش‌های مدیریت پسماند ذکر کرد و گفت: تفاهم‌نامه ای با سازمان آموزش و پرورش منعقد شده تا بتوانیم موثرتر وارد مدارس شویم.
وی اضافه کرد: برای آموزش نونهالان در مهد کودک‌ها نیز تفاهم نامه‌ای را با بهزیستی داریم تا بتوانیم آموزش هایی را برای آنها داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اذعان کرد: در سطح منازل نیز کار آموزشی چهره‌ به چهره انجام می‌شود و سال گذشته آموزش‌ها در بخشی از مناطق شهری ارائه شد.
میرابراهیمی بیان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که در جامعه آگاهی‌های عمومی افزایش یافته و خود شهروندان به دنبال کاهش تولید زباله و همچنین مدیریت پسماند باشند تا بتوانیم برای آیندگان شهری پاک و پاکیزه بسازیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcauonm.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما