دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 54914
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مطرح کرد

خدمات رایگان سه استخر قم به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در روز 27 مهرماه استفاده از استخرهای کوثر، حجاب و نرگس در تمام طول روز برای مردم استان رایگان خواهد بود.
خدمات رایگان سه استخر قم به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش

به گزارش قم نیوز حسن عابدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: این هفته از چهارشنبه 26 مهرماه آغاز می‌شود و هر کدام از روزهای هفته تربیت بدنی و ورزش به یک عنوان نامگذاری شده، آخرین روز این هفته سه شنبه دوم آبان ماه است.
وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی ورزشی هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان روز یکشنبه 23 مهرماه در شهر قم برگزار شد، همایش ورزش صبحگاهی ویژه مدیران و روسای هیئت‌های ورزشی روز چهارشنبه 26 مهرماه با حضور استاندار قم در سالن شهید حیدریان برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: شاهد برگزاری همایش ورزش صبحگاهی بانوان کارمندان استان در روز 26 مهرماه در بوستان نرگس خواهیم بود، همچنین در آن روز نمایشگاه حجاب در ورزش در خانه جوانان استان قم افتتاح می‌شود.
عابدی با اشاره به زمان برگزاری شورای ورزش همگانی استان قم اظهار کرد: این شورا در روز چهارشنبه 26 مهرماه با حضور استاندار قم در ساختمان استانداری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: شاهد برگزاری همایش خانواده موفق با هدف توانمندسازی خانواده در بحث مهارت‌های زندگی در روز پنج شنبه 27 خردادماه با حضور ورزشکاران و کارمندان در شهر قم خواهیم بود، همچنین در آن روز همایش بازی‌های بومی و محلی بخش‌های تابعه شهر قم در این روز در بخش قنوات برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در روز 27 مهرماه استفاده از استخرهای کوثر، حجاب و نرگس در تمام روز برای مردم استان رایگان خواهد بود، همایش ورزشی ویژه سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در روز جمعه 28 مهرماه ساعت هشت صبح در خانه جوانان استان برگزار می‌شود.
عابدی با اشاره به برگزاری همایش تکریم از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: این همایش در روز جمعه 28 مهرماه ساعت 9 صبح در سالن رضاییان شهر قم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در روز یکشنبه 30 مهرماه شاهد برگزاری شورای ورزش بخش جعفریه هستیم، همچنین در آن روز همایش امر به معروف و نهی از منکر در ورزش ویژه بانوان در شهر قم برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: مراسم افتتاحیه پروژه‌های ورزشی استان در روز سه شنبه دوم آبان ماه ساعت 9 صبح با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود، همچنین در آن روز شاهد برگزاری گردهمایی مسؤولین هیأت‌های ورزشی استان قم با معاون وزیر ورزش و جوانان خواهیم بود.
عابدی زمان برگزاری مراسم تجلیل از خیرین ورزشی استان قم را روز سه شنبه دوم آبان ماه دانست و تصریح کرد: این مراسم ساعت 11:30 در سالن اجتماعات خانه جوانان استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: رسانه‌ها نقش زیادی در تشویق اقشار مختلف مردم به ورزش کردن دارند و طی سال‌های اخیر شاهد افزایش اعتبارات هیأت‌های ورزشی استان قم بودیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: برای تکمیل پروژه سالن چهار هزار و 500 نفری در شهر قم اعتبارات استانی و ملی در نظر گرفته شده است تا این پروژه طی سال‌های آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 136
 
https://qomnews.ir/vdcc0oqp.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما