دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 54925
منبع : روابط عمومی
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

احمد امیرآبادی: به حقوق ضعفا و فقرا توجه داشته باشید

قم نيوز : قم نیوز: به حقوق ضعفا و فقرا توجه داشته باشید اینان حامیان نظام و انقلاب اند.
احمد امیرآبادی: به حقوق ضعفا و فقرا توجه داشته باشید
احمد امیرآبادی: به حقوق ضعفا و فقرا توجه داشته باشید
به گزارش قم نیوز ظهر امروز در دیدار مدیرکل منابع طبیعی استان و جمعی از مسئولین این اداره کل با احمدامیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی که در دفتر نماینده مردم قم برگزار شد، احمد امیرآبادی گفت: در حوزه منابع طبیعی آنچه مهم است مردم و توجه به حقوق ضعفا و فقرا است اینان حامیان نظام و انقلاب اند بایستی امید را در آنان زنده نگه داشت و در کاهش و رفع گرفتاری آنها کوشید.
نماینده مردم قم تاکید کرد: در مقابل ثروتمندان و مراکز قدرت بایستی تا آخرین نفس ایستاد و اجازه تعرض به اراضی ملی و دولتی به آنان نداد.
در ابتدای این دیدار سید محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن ارائه گزارش عملکردی ازپیشرفت فیزیکی پروژه های این اداره کل در سال 96، به وضعیت تخصیص اعتبارات عمرانی پرداخت و گفت:اعتبارات گوناگونی در دولت برای بخش های مختلف تخصیص می یابد که می بایستی با تشخیص دستگاه ها و مراکز مرتبط باشد تا بتوان بیشترین بهره را از اعتبارات برد.
وی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته تفاهم نامه ای با بنیاد برکت به منظور اجرای عملیات مقابله با بیابان زایی بسته شد، اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در خاتمه از نماینده مردم قم خواست تا از طریق دفتر عمران منطقه ای وزارت نفت، برای انجام اقدامات مقابله با بیابان زایی و کاهش گردو غبار در استان قم گام های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceno8n.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما