دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 54928
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ كبدي استان قم خبر داد

آْغاز رقابت كبدي‌كاران قم در ليگ برتر ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ كبدي استان قم از آغاز رقابت كبدي‌كاران قم با حريفان حاضر در دوره جديد مسابقات ليگ برتر كبدي مردان باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
آْغاز رقابت كبدي‌كاران قم در ليگ برتر ايران
آْغاز رقابت كبدي‌كاران قم در ليگ برتر ايران
به گزارش قم نیوز محمدرضا رجایی اظهار کرد: تیمی که مدت‌ها زیر نظر کادر فنی در خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم تمرین کرده و از آمادگی جسمانی و روحی بسیار خوبی برخوردار است از امروز برای کسب عناوین برتر بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کبدی ایران یعنی لیگ برتر استارت می‌زند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کبدی، از امروز مرحله نخست مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در تهران آغاز شد و تیم مردان هیأت‌‌ کبدی قم متشکل از چهره‌های شاخص این رشته به مصاف حریفان می‌رود.

دبیر هیأت‌‌ کبدی استان قم اضافه کرد: دور نخست رقابت‌های این فصل در سالن مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در این دوره، دیدارهای مرحله مقدماتی را در چهار گروه سه و چهار تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا صعود کننده‌ها مشخص شوند.

وی با بیان اینکه از هر گروه دو تیم مجوز صعود را کسب می‌کند، ابراز کرد: بر این اساس در گروه نخست لیگ برتر کبدی مردان ایران تیم‌های دهیاری محمدآباد گرگان، هیأت‌‌ سیستان و بلوچستان، دولت‌آباد اصفهان و هیأت‌‌ تالش برای به دست آوردن رتبه‌های اول و دوم جدول به مصاف یکدیگر می‌روند.

رجایی عنوان کرد: در گروه دوم تیم‌های سران جنوب اهواز، هیأت‌‌ کبودر آهنگ، دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی و هیأت‌‌ کبدی لرستان به میدان می‌روند و در گروه سوم مرحله مقدماتی نیز تیم‌های رعد پدافند هوایی گلستان، هیأت‌‌ کبدی تهران و هیأت‌‌ اندیمشک مسابقه می‌دهند.

وی با بیان اینکه کبدی‌کاران تیم هیأت‌‌ قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی است، یاد آور شد: در گروه چهارم تیم‌های حلاوت مازندران، هیأت‌‌ کبدی قم و هیأت‌‌ کبدی البرز به میدان خواهند رفت تا تکلیف صعود کننده‌ها از این گروه به مرحله بعدی مشخص شود.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdch6wnm.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما