سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 54931
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي ايران:

هیأت‌‌ قم ناكامي‌ها را برابر پرسپوليس جبران كرد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال هیأت‌‌ قم بعد از دو باخت متوالي در نيم‌فصل دوم ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور موفق به شكست تيم پرسپوليس خوزستان شد.
هیأت‌‌ قم ناكامي‌ها را برابر پرسپوليس جبران كرد
هیأت‌‌ قم ناكامي‌ها را برابر پرسپوليس جبران كرد

به گزارش قم نیوز تیم فوتسال هیأت‌‌ قم که در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات فصل 1396 لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور با کسب 15 امتیاز حاصل از پنج پیروزی و یک باخت رتبه نخست جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده بود، نخستین پیروزی خود در دور برگشت را برابر پرسپولیس خوزستان کسب کرد.

نماینده فوتسال قم بعد از صدرنشینی در نیم‌فصل نخست، شروع بسیار بدی در دور برگشت این بازی‌ها داشت و دو باخت متوالی را مقابل حریفان خود پذیرفت تا از رتبه نخست جدول به مکان سوم برود اما با برتری چهار بر دو مقابل تیم پرسپولیس خوزستان در روز سوم بار دیگر امیدهای خود را برای صعود زنده کرد.

فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌ قم که در روز نخست دور برگشت مقابل تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم همشهری خود با نتیجه چهار بر دو شکست خورده بودند، در روز دوم نیز مغلوب تیم گیتی‌پسند اصفهان شدند اما برتری با اختلاف دو گل در روز سوم برابر تیم پرسپولیس خوزستان آنها را به عبور از مرحله مقدماتی امیدوار نگه داشت.

تیم فوتسال هیأت‌‌ قم در نیم‌فصل دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر امید ایران سه بازی دیگر با تیم‌های فرش‌آراء مشهد، طاها تن‌کابن و مقاومت قزوین پیش‌رو دارد و با توجه به قرار گرفتن در مکان دوم جدول رده‌بندی، همانند همشهری خود تیم آتلیه‌طهران قم از بخت بالایی برای صعود به مرحله بعد امیدوار است.

این در شرایطی است که امسال 14 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور حضور دارند و بازی‌های خود را در دو گروه هفت تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا تیم‌های اول و دوم هر گروه مجوز صعود به مرحله نهایی و رقابت برای کسب مقام قهرمانی را به دست بیاورند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb89bs.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما