دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 54937
منبع : خبرگزاری فارس

سهيل قم نا اميد از صعود

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال اميد سهيل ماندگار قم با تداوم ناكامي‌هاي خود در مسابقات اين فصل ليگ آزادگان آرام آرام اميدهاي خود براي صعود را از دست مي‌دهد.
سهيل قم نا اميد از صعود
سهيل قم نا اميد از صعود
به گزارش قم نیوز تیمی که با خرید امتیاز قهرمان فصل 1395 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم امسال نماینده این استان در مسابقات لیگ آزادگان شده، همچنان روی نوار ناکامی گام بر می‌دارد و امید چندانی به نتیجه‌گیری آن در لیگ امسال نیست.

امید سهیل ماندگار قم در مسابقات فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان که در پنج گروه 11 تیمی به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد، یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی است اما در این گروه اوضاع چندان خوبی ندارد.

نماینده فوتبال قم که البته متشکل از بازیکنان بومی و غیر بومی در رقابت‌های این فصل حضور یافته و تیمی کاملا ناشناخته برای علاقمندان به فوتبال است، تا پایان هفته ششم این بازی‌ها در پنج مسابقه به میدان رفته و سه باخت و دو تساوی در کارنامه دارد، نتایجی که این تیم را از صعود به مرحله بعد نا امید کرده است.

امید سهیل ماندگار قم در هفته نخست رقابت‌ها در قم میزبان تیم مقاومت البرز بود و با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه شهید حیدریان قم به میهمان خود باخت، اما در هفته دوم که برای برگزاری نخستین مسابقه خارج از خانه خود به شهر قزوین رفته بود برابر ستاره این شهر به تساوی ارزشمند دو بر دو دست یافت تا نخستین امتیاز فصل را دشت کند.

فوتبالیست‌های امید سهیل ماندگار قم در هفته سوم با قرعه استراحت روبه‌رو شده و به میدان نرفتند اما در هفته چهارم که در قم میزبان تیم ساحل اورنگ چالوس بودند با نتیجه دو بر یک این بازی را در حضور قمی‌های حاضر در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم باختند.

مسابقه هفته پنجم از مرحله مقدماتی لیگ دسته فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز یک دیدار حساس خارج از خانه برای تیم امید سهیل ماندگار قم مقابل فولاد ویژه ماهان اصفهان بود که در خانه حریف با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها به پایان رسید تا نماینده قم دو امتیازی شود.

اما فوتبالیست‌های تیم امید سهیل ماندگار قم در هفته ششم این مسابقات دیداری فوق‌العاده حساس در خانه برابر تیم امید حسن‌آباد برگزار کردند، مسابقه‌ای که در ورزشگاه شهید حیدریان قم به عنوان سومین بازی خانگی نماینده قم با نتیجه عجیب 6 بر دو به نفع تیم میهمان به پایان رسید تا نماینده قم با دو امتیاز از پنج بازی در رتبه دهم جدول 11 تیمی گروه دوم لیگ دسته سوم جام آزادگان باقی بماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqwnm.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما